Sen çalışırsan ev dizmede bana yardımcı olur musun dedi? Sizce normal mi bu.
Bnde olurum tabi dedim. Sizce normlmi öyle demesi
Sen çalışırsan ev dizmede bana yardımcı olur musun dedi? Sizce normal mi bu.
Bnde olurum tabi dedim. Sizce normlmi öyle demesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Normal tabi ki ne bekliyorsunuz memur maaşı ne sanki sen de çalışmadan nasıl ev kuracaksınız adam haklı yani
Bide laf arasında çok beklentiye girme uzulmeyesin dedi sence bitrymmi.. 2. Gündür konsuyoruz
Adam dürüst en azından her şeyi açık açık söylüyor, bitirip bitirmemek senin elinde ben bi şey diyemem ama rahat ve refah bi hayat istiyorsan şimdiden bilmeni istiyor işte
Ama sorduğu sorular gayet mantıklı
Bklmtiye girme derken hani bu iş olmyadablir anlaminda dedi herlde
Hee ben o anlamda anlamadım ya o anlamda dediyse saçma olmuş zaten zaman gösterecekti her türlü yine de bilmiyorum sen sevdiysen zamana bırak
İllaki yardım edersin mesela mutfak eşyasını alırsın geriye kalanını o alır perdeyi sen alırsın halıyı o alır falan
Memurlar zaten zengin olmuyor ama yine de sen okumadıysan bulaşık falan yıkayacak halin yok asgari ücretle
Normal değil yani
Evet napsın adam parası yoksa beraber bişeyleri yapmak en güzeli. Güzelce sormuş adamın niyeti düzgün olmasa böyle sormaz
Peki şey dedi. Bide laf arasında çok beklentiye girme uzulmeyesin dedi..
2. Gündur konusyorz tanşyoruz sence normlmi öyle demesi bitrymmi sence
Bunu demesi hoş değil evet. Yani heveslenme senle devam etmeye bilirim gibi
O zaman bitircem... Dün memur biryle düşünüyordm hep evizmi birlikte dizeris kimsye muhtaç olmyz diye ama senle görüştum ona göre hareket edcem dedi. O da hoşuma gitmedi diycm git memurla evlen
Haklısın
Cimri biri olduğu anlaşılıyor
Daha yeni tanıştığın biri ile para pazarlığı yapılması saçma geldi
Ne olacak başka? Tek başına mı halledecek her şeyi
Hayır tabkide sadce bizim doğuda böyle şeyler yok ve şu an çalışmadgmi biliyor o yüzden belki işim olmaz ne olck o zaman olamaz mı senle diycek
Maddiyat için evleniyorsunuz çok yazık
Tam tersi bu zamanki kizlar hep çok şey istediği için çocuk ta çekiniyor artık napsn kizlara yazık valla
Bu soruyu burada sormanız bile yanlış. Tabii ki birlikte dizeceksiniz o sizin eşiniz olacak destek olacaksınız. Bu devirde memur maaşıyla evlenmek kolay değil. Anlayışlı olmalısınız.
Ben çok anlayşlym elbette yardımcı olurum dedim. Çocuğa
Fakat çocuk üstüne laf arasında yinede çok beklentiye girme uzulmeyesin dedi
Niye öyle dedin dedim konuyu farklı yere bağladı 2 gündür konsuyoruz sence bitrymmi
Yuh eekekliğine tükürim
Öyle mi diyorsun
Maddi durumun olmayabilir ama daha yola çıkmadan. Başka çözüm aramadan bir kıza bu denir mi
Yok görüştük beğendik birbirmizi numaraltk.. 2 . gün söyledi bnu tanışma aşamasndyz şu an
Aşkım bunu söylemeesi normal mi😂
Paragöz seni
@tgyayn ne alakası var
Daha 2. Kere gördüğü kıza dediğine bak😂😂
İşte bilmiyorum.. hep memur birini düşünüyordm evimizi birlikte dizeris diye ama sen le görüştük dedi ona göre hareket ediym dedi ama sende çalışcksn olurmusnd dedi olurum dedim.. bide laf arasında çok beklentiye girme uzulmeyesin dedi sence bitrymmi
Erkeklik zenginlikle olmaz ablacım
@tgyayn zenginlikle alakası yok
Erkek adam önce çözüm üretmeye çalışır. Belki der ki benim durumum bu daha yüksek bekleme OK ama kıza daha yüzük takmadan sen bana yardım et demez :)
Dürüst en azından
@tgyayn uslup yanlış
Valla ablacım ben sizin gibileri gördükçe evlenesim gelmiyor yaşım daha çok genç gençliğimi paramı boşa harcamak istemiyorum iyi günler
@tgyayn 1- yaşın çok küçük anlaman mümkün değil.
2- hevesini kaybetme ama erken de evlenme.
3- kız krdeşine bunları biri söylerse ne düşünürsün diye sor kendine bi 5-6 sene sonra
İyi günler ablası :)
Yaşım küçük ama s alak değilim abla ayrıca kötü bir şey demedim
Evleneceğim paraya dünya turuna çıkarım hem kendimi kısırlaştırmayi düşünüyorum
Yaş önemli değil yaşantı önemli sende bunu anlayamazsın
@tgyayn yav hehe
,🤣🤣🤣
Bişey sorabilirmiyim
İkinizede
eee heralde paran yoksa seni napsin adamin yukunu hafifletmen lazim malum herkes dagitiyor
E yani ev düzmek kolay değil bu zamanda
Çıkar ilişkileri yaşıyorsunuz
Baya korkuyor düğünden sanki normlmi
insan gibi sormuş işte anormal tarafı ne?
Kendisi memur. Ben memur bir eş düşünüyordum hep demişti sonrasında bnle görüştü işte ben atanmadm ya daha.. Ben daha bir işe girmedim... Calisrsam tabikide olurum dedim.
Korkuyormu düğünden aceba
Gayet normal
Ailem anormal görüyor
Şimdi adamı birikmişi yoktur çalış beraber dizelim evi demiş olabilir ya da hiçbir talebin olmayacak herşeyi alıp evi dizecen düğünden sonra tüm altınları bozdurup borcu kapatacan aldığı maaşlada geçinecen
Peki şu demesi normal mi çok da beklentiye girme uzulmeyesin sonra dedi sence bitrymmi.
Bak burada detay vermek uygun olmaz
Ama hangi anlamda söyledi
Cinsellikmi
Paramı
Açık konuş kendine sor evlilikten ve kocadan ne beklediğini cevabını al ve ona söyle uyarsa devam et uymazsa bitir
Bende senin gibi evlendim
Bırak evlilik cinsellik çocuğum olduğuna bile sevinemedim
Neden gelmiski
Derken
Görücü usulü
Normal
Millet artık korkuyor 😅😂
Hahaha adam cimri 😄
Cumertim demişti oysaki ,😅 ben cimri insanları sevmem
Ben de sevmem ama sen zaten çalışmıyorsun. Hani onun gibi memur felan olsan neyse, çalışmadığını bile bile ayıp olmuş demesi. Benim bildiğim erkek dizer evi, kız tarafı da yatak odasını hallediyor.
Yakında bir iş var ona girersen dedi çalışırsan egerki olirmusn dedi.
Borcu harcı mı var acaba. Zaten evlenince bütçeniz ortak olacak. Hatta taksitle alsın, zaten evlenince ödersiniz.
Evet yeni araba almış..
Hımm anladım. Hayırlısı olsun
Sacms
Dimi..
Yaşın kac
25
Dertleşelim mi aynı durumdayız
Zoruna giden ne
Zoruma giden laf arasında yinede çok beklentiye girme uzulmeyesin dedi.
Ve dün akşam aslında hep memur birini düşünüyordm evimizi birlikte dizeris diye ama sen çıktın ona göre hareket etmk istiyorum dedi.. bunlar hoşuma gitmedi bitrymmi konuşmayı bilmiyorum. 2 gün oldu
Dürüst adam
Ergen
Niye
Bos soru
Ha bana mı ergen dedin
Hayir
Çekiniyor demkki düğün masrafından bilmiyorum
Yaslar kac
Benim 25 o 27