Gayet açık. Tanımadığını daha doğrusu daha fazla tanımadığını söylediğin kişi, karşıdan gelen selamlaştığınız kişiyi nasıl anlatır sana? Mesele burada işte.. Tek yönlü özellikle anlamalar sıkıntılıdır. Bu arkadaş çok yalan söyler, burada biter. Kötü, tek yönlü anlatım. Kötü.. Ya da bu melektir. Tek taraf iyi.. Bu da kötüdür... Hissin, kalbin, beynin örtüşmeden, dilden çıkan ne varsa kork... Temkinli yaklaş.
Hiç yanılmayacaksın. Kapsamlı düşündüğünde, örneklerini yaşadığında, okuduşyn kitaplar, filmlerdeki kahramanlar, sadece dikkat et... Ve menfaat için bir kişiye iftira atan, aynını sana da yapar. Ya ben çakalım,, ona, buna zarar veririm ama sana nasıl kıyarım? Sahneleri düşünsene... Sen kar ve zarar kısmındaki ölçüyü karşıya bırakırsan vay haline... Çok söyledim bir kaç gün. Şeytan, en masumunuz... Ben ateşten, o çamurdan... Üstünüm secde etmedi. Rektör gelip, bölüm başkanı profa diyor ki bu asistanın önünde kalkacaksın, ona yet vereceksin... Kalkmayıp, gerekçeyi söyleyip itiraz etmesi birbirinin kısası gibi. Bu iki örneğin dışında yapılan, olsun yaşanılan ne var? Ne olmalı? Bizim de yaşayacağımız doğru varsa doğru devam etmeli, öyle sürmeli. Yanlış varsa, yanlış devam etmemeli, sürdürülmemeli. Ötesinde bir yanlışlık olursa, doğru yapmasına bile fırsat yanılmayacaksın sonrası için... Bunu da doğru biçimde yapmalısın.
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eski bir arkadaşımla yeniden karşılaştık. Arkadasligimiz devam ediyor ama artik onu fazla tanimiyorum ayni kisiyle tekrar arkadaş?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Başka insanları, sana nasıl tanıtıyorsa, o insanların nasıl olduklarını anlattığı cümleler aslında kendini tanıtan cümlelerdir. Dikkat et.
O mu ben mi
Gayet açık. Tanımadığını daha doğrusu daha fazla tanımadığını söylediğin kişi, karşıdan gelen selamlaştığınız kişiyi nasıl anlatır sana? Mesele burada işte.. Tek yönlü özellikle anlamalar sıkıntılıdır. Bu arkadaş çok yalan söyler, burada biter. Kötü, tek yönlü anlatım. Kötü.. Ya da bu melektir. Tek taraf iyi.. Bu da kötüdür... Hissin, kalbin, beynin örtüşmeden, dilden çıkan ne varsa kork... Temkinli yaklaş.
Tamam bunu dinlicegim. Hep temkinliyim yinede aklimda tutacağım
Hiç yanılmayacaksın. Kapsamlı düşündüğünde, örneklerini yaşadığında, okuduşyn kitaplar, filmlerdeki kahramanlar, sadece dikkat et... Ve menfaat için bir kişiye iftira atan, aynını sana da yapar. Ya ben çakalım,, ona, buna zarar veririm ama sana nasıl kıyarım? Sahneleri düşünsene... Sen kar ve zarar kısmındaki ölçüyü karşıya bırakırsan vay haline... Çok söyledim bir kaç gün. Şeytan, en masumunuz... Ben ateşten, o çamurdan... Üstünüm secde etmedi. Rektör gelip, bölüm başkanı profa diyor ki bu asistanın önünde kalkacaksın, ona yet vereceksin... Kalkmayıp, gerekçeyi söyleyip itiraz etmesi birbirinin kısası gibi. Bu iki örneğin dışında yapılan, olsun yaşanılan ne var? Ne olmalı?
Bizim de yaşayacağımız doğru varsa doğru devam etmeli, öyle sürmeli.
Yanlış varsa, yanlış devam etmemeli, sürdürülmemeli. Ötesinde bir yanlışlık olursa, doğru yapmasına bile fırsat yanılmayacaksın sonrası için... Bunu da doğru biçimde yapmalısın.
Kimseye sevmek zorunda değilsin saygı göstermek önemli. İstemiyorsan samimiyeti kurma karşılaşırsan merhaba merhaba diyebilirsin
Sevdiğim bu arkadaşımdı da arada çok zaman var. Bende değiştim o da değişti
Sevmediysen uzak dur zorla arkadaş olacaksın diye bir şey yok ki
temkinli olmakta fayda var
Neden peki
insanlar değişir
Bende öyle düşünüyorum
dikkat et kendine şeker
Madem sevmedin yol ver
Aradan ne kadar yıl geçti?
6
En azından bir denenebilir. Hepsi o.
Yeniden arkadaşlık yapılabilir, neden olmasın ki?
Önceki tanıdığım kişi değil zamanla değiştik
Olsun, birbirinizi yeniden keşfedersiniz.
Doğru uzun zamandır arkadaşlık becerilerim yok. Paslanmış olabilirim o yüzden mantıksız miyim acaba diye fikir alayim dedim
Gayet mantıklı, dert etme.
Tamamdır teşekkür ederim
Rica ederim
Salla gitsin
Peki bu da bi seçenek