Hayata karşı neden bu kadar güçsüzüm ve neden sabırsızım?

Başıma ufak bir olay geldiğinde sanki dünyam yıkılmış, hayatta benden daha kötüsü yokmuş gibi geliyor. Hiçbir zorluğa dayanamıyorum, sabretmem gereken yerde edemiyorum çok aceleciyim her konuda. en ufak problemde çıkmaza giriyorum. Daha sonuç belli olmadan bir şeyi hep kötüye yorarım olumlu düşünemem. kesin şöyle olcak derim olumsuzu kastedip. bunlar yüzünden genç yaşta hastalık sahibi oldum stresten ülser çıktı midemde, sivilceler deseniz öyle. nasıl kurtulucam bu huylarımdan :(
Hayata karşı neden bu kadar güçsüzüm ve neden sabırsızım?
Cevapla