Aile & Toplum Üzgünüm üzgünken ne yapmak lazım? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yemek yemek? El işi? Yürüyüş? Bunlar seçeneklerim Güncellemeler1 yıl Ama mesela yürüyüşe 5 saattir çıkamadım öyle bir üzgünlük benimkisi harekete geçemiyorum 😓 Üzgünüm üzgünken ne yapmak lazım? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Uzaklarınşarkısı Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 93% 1 yıl Üzgünken sadece uyumak istiyorum sen de bunu deneyebilirsin 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Uyuyamıyorum ki Yorumla
Kubilay427 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Geliyorsanız oturun oturuyorsanız yatın 0 9 Yorumla Soran 1 yıl Ne Yorumla Kubilay427 1 yıl Sinirin geçer hiç bilemedin 2 rekat namaz kıl hiç bir şey kalmaz Yorumla Soran 1 yıl Sinirli değilim üzgünüm hiç bir şey yapasım yok keyfim yok asalak gibi oturuyorum tüm gün Yorumla Kubilay427 1 yıl Nerelisin peki niye üzgünsün Yorumla Soran 1 yıl Asla olmayacak birisini sevdiğim için ve ondan zorla kopardığım için kendimi ve onu özlediğim için Yorumla Kubilay427 1 yıl Şu mesele balım aşk işlerine çok yorma kafanı beni bitirende bu işler oldu Yorumla Soran 1 yıl Ölüyorum Yorumla Kubilay427 1 yıl Nerelisin sen? Yorumla Soran 1 yıl Ya napıcaksın nereli oldumu aq ne alaka Yorumla
Klasscevap Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 999 cevap paylaştı. Yürüyüş makul bi seçenek bence 0 0 Yorumla
BalalarBabası Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Yürüyüş en iyisi 0 2 Yorumla Soran 1 yıl el işi 31 olan Yorumla BalalarBabası 1 yıl Kızların yaptığına 52 denir, istersen anlatayım Yorumla
SadeceSakinOl Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Neden üzgünsün 0 11 Yorumla Soran 1 yıl Asla olmayacak birisini sevdiğim için ve ondan zorla kopardığım için kendimi ve onu özlediğim için Yorumla SadeceSakinOl 1 yıl Şu aşk seyisi ebemizi hadi ordan Yorumla Soran 1 yıl Ölüyorum Yorumla SadeceSakinOl 1 yıl Aynı hisseleri paylaşıyoruz senle Yorumla Soran 1 yıl Napıcaz peki nasıl mutlu olucaz? Yorumla SadeceSakinOl 1 yıl Bilmiyorum benim hiçbir şey yapasim yok bugün sadece film izleyip uyudum zaman geçsin diye takılıyorum öyle ölü gibiydim cjfj Yorumla Soran 1 yıl Bende ölü gibiyim işte ya Yorumla SadeceSakinOl 1 yıl Ne yapacaz Yorumla Soran 1 yıl Ben sana soruyorum aq Yorumla SadeceSakinOl 1 yıl Kekliğin ilacı olsa önce kendi kafama surerdim aq Yorumla SadeceSakinOl 1 yıl Özele gel çözüm yolu bulalım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Üzgünken sadece uyumak istiyorum sen de bunu deneyebilirsin
Uyuyamıyorum ki
Geliyorsanız oturun oturuyorsanız yatın
Ne
Sinirin geçer hiç bilemedin 2 rekat namaz kıl hiç bir şey kalmaz
Sinirli değilim üzgünüm hiç bir şey yapasım yok keyfim yok asalak gibi oturuyorum tüm gün
Nerelisin peki niye üzgünsün
Asla olmayacak birisini sevdiğim için ve ondan zorla kopardığım için kendimi ve onu özlediğim için
Şu mesele balım aşk işlerine çok yorma kafanı beni bitirende bu işler oldu
Ölüyorum
Nerelisin sen?
Ya napıcaksın nereli oldumu aq ne alaka
Yürüyüş makul bi seçenek bence
Yürüyüş en iyisi
el işi 31 olan
Kızların yaptığına 52 denir, istersen anlatayım
Neden üzgünsün
Asla olmayacak birisini sevdiğim için ve ondan zorla kopardığım için kendimi ve onu özlediğim için
Şu aşk seyisi ebemizi hadi ordan
Ölüyorum
Aynı hisseleri paylaşıyoruz senle
Napıcaz peki nasıl mutlu olucaz?
Bilmiyorum benim hiçbir şey yapasim yok bugün sadece film izleyip uyudum zaman geçsin diye takılıyorum öyle ölü gibiydim cjfj
Bende ölü gibiyim işte ya
Ne yapacaz
Ben sana soruyorum aq
Kekliğin ilacı olsa önce kendi kafama surerdim aq
Özele gel çözüm yolu bulalım
Yürüyüş
Yürümek iyi gelir
Kafana sık
Kova vur