Sizce takılacak bir şey mii takılmayacak bir şey mi?

Arkadaşımın 3 senedir doğum gününü kutluyorum en son da Nisan ayında doğum gününde çiçek gönderdim. Ama o 3 sene boyunca doğum günümü hiç kutlamadi muhtemelen unutuyor. 4 gün önce de kutlamadi. Bebeğine de doğum günü hediyesi almıştım. Sizce takılacak bir şey mii takılmayacak bir şey mi?
Sizce takılacak bir şey mii takılmayacak bir şey mi?
Cevapla