Yemek yapmayı ve ev işlerini sevmiyorum bu yüzden asla evlenmeyecegim doğru düşünce mi?

İki kişilik hayatı da istemiyorum ben evde bugün ne pişirsem diye düşünmek istemiyorum, kendi kendime her durumda yeterim nasıl olsa, canım isterse bir kap yemek yaparım istemez yapmam, söylerim ama iki kişi ile bu çok mümkün olmaz bu yüzden evlilik tü kaka mı?

Güncellemeler
1 yıl
Çok uzun yıllardır yalnızım kimseye asık da olamıyorum zaten hiçbir sorun yok, kimseye ev hanımligi yapmak zorunda değilim, benim aşık olduğum adam yapsın şart mı benim yapmam🤣
Güncellemeler
1 yıl
Evlilik mi asla asla asla
Yemek yapmayı ve ev işlerini sevmiyorum bu yüzden asla evlenmeyecegim doğru düşünce mi?
Cevapla