Türkiye'de yaşayan insanlar ile iletişim kurmanın Rezalet derecede kötü ve Toxic olması?

Kadınından, erkeğine tut aynı, cinsiyetçilikle ilgili, değil topluma sinmiş, işlemiş bir şey. Hani burnundan kıl aldırmıyor derler ya; herkes o kafada sanki, birine iki kelime bir şey diyemiyorsun, ya dediğini yanlış anlayıp, şeker hastası gibi yükselip sana saldırıyor, ya da hoşuna gitmeyen bir konuda farklı fikir beyâân eden kişileri küçük görüyor. Herkes de en iyi en bilgili benim havaları esiyor, kimse kendinin eleştirilmesine Tahammül dahi edemiyor, oysa eleştiri kötü bir şey değildir, herkesin birbirini cahil ilan edip kendi fikirlerini empoze etmeye çalışması, herkesin bir güruhu bir şeyleri tutması kimsenin bağımsız olarak kendi fikirlerinin olmaması 28 yaşındayım İngiliz, Fransız, İspanyol, ve Türkiye olmak üzere 4 toplum ile iletişim halindeyim, ama yemin ederim en çok yoran Türkiye.
Türkiye'de yaşayan insanlar ile iletişim kurmanın Rezalet derecede kötü ve Toxic olması?
Cevapla