Güncellemeler
1 yıl
Şimdi de yemek saati hamarat erkek yokmu?
Güncellemeler
1 yıl
Günaydın bugün daha erken uyanayım dedim daha geç uyandım kahvaltım hazır mı?
Uyandım kahvaltım hazır anacığım sağolsun çalışmayı sevmiyorum. Çok mu tembelim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Vallaha evlenilmez bak bizim insanlar kız güzeldir diye herşeyi kabul ediyorlar sonra istedikleri gibi çıkmadı mı kavga çıkarıyorlar
Güzellik yetmiyo mu yani
Cahil ne istediğini bilmeyene elbette güzellik yeter. Ama ne istediğini bilen akılı zeki insanlar hayattaj ne istediğini bilir ve sürekli uyuyan işe yaramayan birinin sadece bir yük olduğunu bilir
Haklısın ben tırnaklarıma oje yapmaya başlayayım oda bir iş
Seninle olmaz ya gerçekten. İnsanın hevesini kacirirsin birde senin gibiler varya herşeye yok diyen eğlenmeyi bilmeyen ve eşini de eglenmekten alıkoyan kişilerdir
Haha evet nazlı işveli kızlarız biz
Maşallah ne demezsin seni Allah'a Allah yardım etsin
Amin amin canım kocama amin
Evli misin
Değilim
Hm üşengeç misin cidden
Keyfime düşkünüm
Eşin de keyfine düşkün olsa seni umursamazsa sence doğru bişey olur mu
Ya öyle değil tabiki sorumluluk alırım ama kadına yüklenen çocuk dogurur yemek yapar klişelerine karşıyım
Eşin akşama kadar çalışsa ve eve gelse akşam yemek yapsa. Sende sabahtan akşama kadar evde yapmışsın sadece burada adalet var mı sence
Onu yaparım be abrttın
Abartmıyorum senin dediklerini yorumluyorum can
tamam
Hayatında var mı kimse
Kimse almıyor beni hayatına
Ne kaybettiklerini farkında değiller. Instagram in var mı sesli sohbet edelim
Yok kullanmıyorul
Telegram vb. var mı sohbet edelim biraz sonra herkes yoluna bakar
Yok
Tamam can @sokratees777 bu benim hesap sıkılsan yaz
tamam bebis
Cansın sen ya. Moralini bozma. Gülümse hep söz mü
Yoooo
Neuu neuuu 😂
Yaa canım akşam olacak neredeyse. Böyle yapmaya devam edersen evde kalırsın
Haklsıın bence
Kesinlikle
Soruya gel evde kalıcan kanka bu saatten sonra 8 de kalkmazsan sana koca yok
Haha durum vahim 😂
Günaydın mı kalmış saat kaç olmuş
Bence bu saate kalkan insan tembeldir ve gününü yaşayamaz
Haklısın bebeğim 😗
Asıl onunla evlenilir. Güzellik uykusundan kalkmış hemide.
Helall
Böyleleri kıymetli oluyor.
Ben üniversitede dersten çıkıp eve gelip akşam yemeğini yapardım.
Yine kıymetim bilinmiyor.
Demi ya tembellik iyidir babamın prensesi yim
Bende yeni uyandim yatakta oyle yatiyom keyif yapiyom her zaman ki gibi
Aferin
Sana da
Şimdi bir kere iyi geceler dersek öyle kalırsın günlerce uyanmazsın 😂
Haha 😂😂bu ıyıydı Gratis kart gösterirsen uyanırım
Zaten tek evlilik kriteri uyanma saatidir
Aynn
evlenilmez valla bu ne ya :)
Haklısn be
böyleysen girme hiç bu toplara... zaten böyleysen alan da çıkmaz ;)
Tamam ben o zaman tekrar yatayım kış uykuma
evet niyet yoksa yatışa devam :D
Tamam canım
Kimseye canım diyemezsin lan sen
@akrepp_erkegi tamam canın
Hayır kesinlikle evlenmem
Helal
Bu saate kadın mı kalkar Allah'ını seversen
Kalkan vardır bence aaa
Kan emici diyorum ben onlara
Hmm kan tatlıysa neden emmesinler
Himmm zayıf yönümden vurdun şimdi bak doğru 😂
😈😈
Seytaaaaan 😂😂😂
Sen işini biliyon kızım
Al beni olum pişman olursun
Sanki bana varacan da uyuz
Kim ne yapsın beni
Ayıp be ben senden biscolata yaparım
Damardan damardan giriyon hayırdır
Uyuyan akrebi uyandırma başına bela olur sonra 😂
Hayır hayır son dakikalar şansımı zorluyorum 🤣27 olacam totem yaptım 27 den önce ağıma düşecem seni 😈
Düşürecek misin düşecek misin orasını tam anlamadım kelime biraz bozuk oldu
Bu arada ben 38 im ha yol yakınken dön 😂
Çıtır gorunyosan sıkıntı olmaz bebiş
Anaaaam sen ciddisin yani
Ya bak ben çabuk inanırım kanıma girme
Girdim tısss 😈
İyi tamam gel madem 27 olmadan bitirek şu işi 😂
Hangi iş 😂
Evlilik tabiki ne sandın
Ben evlenmeden vermem 😂
Sıkıştırırım ben seni alırım 🤣🤣
Avucunu yala vermicem önce nikah 😂
Alırım ben 😈
Amann al tamam senin olsun hazır su an paketleyim mi burada yermisin
Pöhhh ayıp şeyler deme vazcayarım bak
Ne ayıbı be seytana uyuyom
Bildiğin kanka olduk 😂
Olamayız evde kalırsam son çare sen 🤣
Şaka bir yana bal peteği
Yazdıklarında azcik bile gerçeklik payı olsaydı şimdiye dmye yazmıştın 😇😇
Sen zaten evde kaldın beybi 😂
Haha bal arım ya ben yazamayacak kadar tembelim
Güzel sohbetti teşekür ederim 🥰
Allah gönlüne göre versin prenses 🤗🤗🤗
Bu arada zehirsiz ve türünün son örneği hatırlatmak istedim 😂
Gönlmdeki sensin gitmee prensim
Gitmem gerekiyor leydim dünyada kurtalicak çok evde kalmış kız var bekle beni
Elveda
Peh tüü sana
Noldu kız az önce dünyada tek erkek kalırsan belki sana bakarım diyodun
Kaybetme korkusu sardı ruhumu bedenimi gitmee romeoo
Bu muhabbet ilerlemiyor julyet
Ne senin dm ye geldiğin var ne benim ilanı aşkım
Biz bir bütün olamayız
Sen sıcacık yatağında öğleye kadar yatarken ben günü yarilamis olmanın acısı olacak hep içimde en iyisi sen yoluna ben yoluma sevgilim
Oldur
Ney kız
Gel diyom gelmiyon benim ne kabahatim var antilop
Yorum kırıki geçti bundan sonrası dm bağyannnn
Ben ignemi bileyliyorum bu ara çok haşere var ava çıkmam lazım affet beni sevdiğim
İyi avlar
Yani olacagi bu 😂
Noldu kız
Sen beni sevmiyorsun
Seviyom lan. Manyak
Yalancı
Noldu kız hayırdır
Sevginden şüphe eder oldm
Sen kendini daha iyi bilirsin
Haklsın ben tembelim
😊😊😊
kusura bakma ama evlenilmez yani
evlenilmez bu ne böyle :D
Haklsıın bebiş evde kaldım 🥺
çalışmayı sevmiyorsun sabah kalkmıyorsun ev işide yapmıyorsundur yemekte yapmıyorsun mesela nasıl evlenelim seninle :D
Hmm zekiyim ama çocuklarımız dahi olur
zeki olanlar zekiyim demez bana göre sen bence ev işlerine yemek işlerine başla :D
Onları da beceremem ben son denemem de dikiş attılar kestim elimi yemek yapınca 😂
o zaman evde kaldın yapacak bir şey yok
Saol
Biraz fazla tembelsin
Saol canım
Evlenilir
Sana kurban olsunlar 😂
😂😂
gece bekçisi bul
Oda almaz beni 🤣
sabah işten gelip uyuyacak 1den önce kalkmaz artık sofraya 1 peynir ekmek koyarsın
Hep mi böyle
Buara aman bazen hep te olabilir
Olsun, g. tü güzelse bir düşünürüz dhjdmmd
Ddejdjksl slk
Olmaz senden
Saol
😂😂😂
Ne alaka
Bilmem erkekler ırgat istiyor ya
Irgattan kasıt
Biraz
Saol canım
Rica ederim
Nooo
Niyee be bende insanım 🥺
Bizde insaniz ama normal insanlar gibi yatip kalkiyoruz 🤣
He ben avatarım yani püü sana
🫣🫣😂
Olmaz
tamam
Damam