Bence yapmamalı çünkü biraz geç kaldığım için saçımı kurumda yapacağım jajzjsajaj🥲🥲

Bence yapmamalı çünkü biraz geç kaldığım için saçımı kurumda yapacağım jajzjsajaj🥲🥲

Yok normal valla bence. Ben kahve sık tükettiğimden dişim gün içinde sarı durmasın diye diş fırçası diş macunu yanımda taşırım. İş yerinde bunu yapan tek insanım ama takdir de edilen bu düşüncemden.😁
Ne alaka niye ruh hastası yapsın benim aracın torpidosu makyaj masası bagaj da kıyafet dolabı gibi 😂bu sanırım beni kesin ruh hastası yapıyor sen normalsin arabam da şeker portakalı gibi kokmalı ince çizgim 😂 bakımlı olmak candır salla gerisini
Aşko niye ruh hastası olasın aaa. Kurumda yapacak zamanın varsa yap gitsin ben olsam Dyson seti taşırdim
Yemin ederim sabah sen aklıma geldin acaba Dyson taşıyor mu diye kaıdıskskksksksksls
Aşko yazın saçımı tarıyorsam yarabbi şükür ahsjs. Kıvırcık diye kendi haline bırakıyorum sonbahar ve kışa inş kullanıcam ama hastaneye götüremem ansjsjs
oooo kurumun elektriğini kullanıyordu : )
Cevap
13Cevap
Marlboro Touch Blue he aşkooo demek sen de kullananlardanmışsınnnn
Üf hayır açıklayabilirim mmm
Aşko ruh hastası yapmaz da bişi soracağım çantan geniş ve güzel duruyor markası ne 🥹
Mango
Allah canını almasın emi ahaja dolaba koysana benim var dolapta, kilitli
Evde lazım olur
Yoo gayet normal birisin 😄
Ben de bazen yanıma alıyorum.
Ay ben ilk kez alınca 🥹
O da bir şey mi ben kahve makinesi taşıyorum şşş aramızda dhshhf
Okulda olmasaydı ben de taşırdım daha önce taşımışlığım var jajzajsjs
Hayat kurtarıcı hshdhshf
Kesinlikle ya
Korkulur senden ama ruh hastası değilsindir ya
Ben düzleştiricimi yanımda taşısam şansıma 2-3 adım gidemeden başına bir şey gelir
Hayır ben çantamda herşeyi taşırım söz konusu güzellik olunca kimseyi tanımam😅
Neden ruh hastası olasınız ki bakım her daim bir kadının en doğal hakkıdır.😉
Şu çanta da hayata dair bir su var. Ona bakınca mevlayı ve mavi dünyayı görüyorum. Diğerleri ölümlü dünyanın boş oyuncakları
Aaa ben o çıkolatayı çoook severimmm
Aaaa bende vereyim
Çantada ki en masum şey düzleştirici 😅
Çikolatalarım da masum
Onlar çikolataymış, evet.
Yok yapmaz 😄 Marlboro touch blue mu o 🤣
Hayır o benim değil ya iftiraaaa
yapmaz da toplasaydin
Metre sandım şu pembe yuvarlak bişeyi görünce
Çok iyi yapmışsınız
Mini düzleştiricilerden alabilirsin
Yapsın be dhshs ben de maşa taşıyorum
Hayır yapmaz seviyo olabilirsin
ins daha rahat bi insan olursun
ruh hastası oldunuz tebrikler
Bi tık yapar gibi hocam be 🤣🤣
Aman nolcak be dert etme
Kadından her şey beklenir..
O nasıl bir çanta öyle
Hayır yapmaz
Yapar
Yok, aşkom.
Bu gene iyi. Ya ütü taşısaydın.
Minik olanlardan var işini kolaylaştırır belki.
Olmuşsun bile🤗
Yapar hocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?