Ben normal kiloda olan biriyim, ne cılız ne kilolu. Bugün annem cacık yapmıştı ben 1 kase cacık yerine 4 kase içtim diye bana hakaretlerde, bağırış çağırışlarda bulundu. Bana "*, sen çok yiyorsun, senin neren 17 yaşında! " Ve dahası... Yemek istemediğim zaman "sen şeker hastasının yiyeceksin!" Diye zorluyor kızıyor. Bir şeyi sevip fazla yersem ona da kızıyor. Çok vahşi biri, onu sevmiyorum! Sizce bu mevzuda kim haklı, kim haksız? Fazla cacık içti diye üstüne küfürler yiyen mi yoksa "bize cacık bırakmadın" diyen mi? (Bu arada evde yoğurt, salatalık var bittiyse bile bir daha yapılabilir ki ama şu gözle bakıyor "ben neden bir daha yapayım senin yüzünden? Ben neden bir daha yorumlayım senin yüzünden!" Yani sırf tembelliği yüzünden mi sizce bana küfretmiş bir cacık için?
Güncellemeler
1 yıl
Uygulama yıldız koymuş. Bana b0K dedi cacık için
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer