Siz aşağıda anlattığın duruma ne diyorsunuz?

Ben normal kiloda olan biriyim, ne cılız ne kilolu. Bugün annem cacık yapmıştı ben 1 kase cacık yerine 4 kase içtim diye bana hakaretlerde, bağırış çağırışlarda bulundu. Bana "*, sen çok yiyorsun, senin neren 17 yaşında! " Ve dahası... Yemek istemediğim zaman "sen şeker hastasının yiyeceksin!" Diye zorluyor kızıyor. Bir şeyi sevip fazla yersem ona da kızıyor. Çok vahşi biri, onu sevmiyorum! Sizce bu mevzuda kim haklı, kim haksız? Fazla cacık içti diye üstüne küfürler yiyen mi yoksa "bize cacık bırakmadın" diyen mi? (Bu arada evde yoğurt, salatalık var bittiyse bile bir daha yapılabilir ki ama şu gözle bakıyor "ben neden bir daha yapayım senin yüzünden? Ben neden bir daha yorumlayım senin yüzünden!" Yani sırf tembelliği yüzünden mi sizce bana küfretmiş bir cacık için?
Güncellemeler
1 yıl
Uygulama yıldız koymuş. Bana b0K dedi cacık için
Siz aşağıda anlattığın duruma ne diyorsunuz?
Cevapla