Uçakta yanıma bi çocuk oturdu yolculuk boyunca konuşmadık, uçak indiğinde yine aynı otobüse bindik ama yine konuşmadık, otobüsten sonra aynı dolmuşla köye gittik ama yine konuşmadık meğer kuzenimmiş tanımıyormuşuz birbirimizi ahdhshd
Merhaba, Kadıköy otobüsünde garsonluk yaparken o zamanlar pehlivan restaurantta, yanıma kadın oturdu, ben hemen arkamı döndüm. Genelde kadınlar ile yan yana oturmam. Merdivene otururum ayakta ve uzak giderim daha iyi!
Sonra kadın kolumu tutup yardım istedi, adamın biri telefon ile taciz ediyor dedi ve bende adamın elinden telefonu alıp kurcaladım, göz gezdirdim sadece o an!
Adam da izbandud gibi, iri yarı! 😅
Dedim sorun yok abla temiz, daha sonra kadın yine tuttu beni, bu sefer bende gördüm bak dayı dedim o telefonu alır müsait bir yerine şey ederim! 😅
Adam bağırdı korkuyorum beni döverdi belki ama önemi yok. Korksamda geri çekilmem. Çıldırtmayın lan beni dedi kalktım ayağa çıldırsan ne olur dayı dedim! 😅
Kadın beni tutuyor kolumdan! 😅
Adamı yaka paça aşağı indirdik!
Kadın teşekkür filan etti hiç görmemiştim, aman aman çıplak gibiydi resmen ben utandım!
Hemen otobüste en arkaya kaçtım! 😅
Başımı belaya sokacak! 😅
Tövbe tövbe! 😅
Yani açık diye kimseye sözüm lafım yok. Kılık kıyafet ile kişilik ve karakter olmaz. Ama ben sevmiyorum, çok açık olanları! Bana ters, hayatıma ters! 😅
Otobüste İzmir'e giderken polis kontrolüne girdik kimlik kontrolü yapıldı sonra önündeki kadını alıp götürdüler. Neden hiç fikrim yok. Öyle yola devam ettik. Araması mı vardı acaba nedir
Bir keresinde otobüsde kalabalıktı bir erkek bana doğru geliyordu ben çekildikce, bu da benim hoşuma gitmedi tabiiki.. Ben de yol boyu buna sinirlendiğim için sonda herkes iniyordu o benden öndeydi , inerken nasıl oldusa çantam kolumdaydı birden onun kafasına değdi arkadan.😂
Yani bazen içi dolup taşıyor ya kolunu bile oynatamazsın bi kızın ayakabısına basmadım bile ufakdan değdim yaw kiz bi bağırıyor bana canım benim sen prenses sen git taksilere bin ne bu karkaşa az daha saçını başını yolucakdım yellozun shhehhs
Otobüs yolculuğunda en arka ikili koltuktayım uzun yolculuktaydım iki koltuğu da rahatça kullandım uzandım uyuyorum hostes arka dörtlüde uzanıyordu arkadan eli sürekli değmişti bana uyku esnasındaydım ne olduğunu idrak edemedim ortalık çok kötü ya sandığımızdan da çok kötü
uçakta seks yapmışlardı ve tüm uçak bu normal gibi davrandı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Ay biz de otobüsle uzun yoldan geliyorduk muavin en arka dörtlü koltuktaki herkesi başka koltuklar oturmasını rica etti ayakkabısını çıkardı ayağı çok kötü kokuyordu uyumuş bizim şoförde muavin uyuduğu için şehirin otagarda durmamıştı başka şehire doğru gidiyorduk kadının biride çay isterim diye tutturmuştu çaykolik başı ağrırmış çay içmese
var maalesef. 15/16 yaşlarında maalesef cahilken, otobüste kızın birine fortladım. o arada kız dirseğiyle karnıma bir vurdu feleksiz karnımı göçürdü. pişmanım:(
Ben sadece İETT de zannettim uçakta engelli bir adam vardı benim ile beraber bir tane kadında ta dibine kadar gitmiş camın yerde onun değildi hem madem kendi yerin değil neden oturuyorsun be kadın tekerlekli sandalyelerin gelmesini beklerken "ayh böyle bir şey olabilir mi ya falan filan" ondan sonra eşi adamı yan çevirdi de geçti beklese ne olurdu iki dakika 😂🤷♂️