AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
152Cevap
Yelay ama tuhaf değil de güzel geldi :D
:D bence tuhaf
Benim adım da Eşfenur :)
:)) anlamı?
Şifa veren ışık
:)) teşekkür
Sabit diye bir zat-ı muhterem tanımıştım zamanıyle
:) teşekkür ederim
abdülstar ve feleknaz
feleknaz gguzelmis :)
:D değişik
Toyganç bana cok degisik gelmisti :D
:) gerçekten değişik
O ne oyle topaç gibi :D
Kız: Dana
Erkek: Oral
😂😂
teşekkür
Hahaha oral isimli bir erkek görmüştüm birkez. 😂😂
Priz yemin ederim komsunun ismi priz 😂😂😂
:D teşekkür
Heheh :D
Gürnüş. Bayan hocamızın ismiydi.
enteresan
Ürün
İsmican
Hamsi
..:)
Teşekkürler :))
Lili ve dinamik vardı
Dinamis olcakti pardon:)
:D ahaha çok dusunduler mi acaba
Lili azeri dinamiste Çerkez ismi dinamisin anlamı güzeldi ama digeri nin anlamını bile bilmiorum:)
:)) teşekkürler
götsel diye bir hocamız vardı
kötüymüş
sen de hemen inanıyorsun ya.
evet nedense insanlara inanıyorum hemen
Janberg buglem ozak falan filan :)
:)) teşekkür
Rica ederim :)
Nokta, kadın ve portakal. Bide nupelda duymuştum
:)) nupelda bayan adı mı?
Erkek :)
:D :D yazık
kanka profil resmin çok yakışıklıymış sen misin :D
Hı hı benim kuru :D etli pilay yapcam kendimden ıyg
gızz beni unuttun hiç soruma falan gelmiyon karşılaşmıyoz hayırdır koptuk mu :D
:D görmüyorum ki sörsem hemen salça olurum biliyorsun ağabey
aynen gurbaney biliyoruz seni inek güzelmiş la iyi süt verir bu :D
inegim süt vermiyor anne adayı :))
aaa hayırlısı olsun ananlı babalı büyütsün :)
:D çocuklugumdan beri inek gözlemliyorum kuru abi,, hiç çocuguna sahip çıkan boğa görmedim yeminle o gördüğün inekte babamın ineği :D
peki abiciğim iyi yoldasın devam et hayvancılıkta iyi para :D
:D ahaha ne parası gel sen o iyi paranın yarısını ver babamın ineklerini sana vereyim etli yemeklerde kullanırsın :((
ahahah tamam tamam gızz sinirlenme hemen :)
:D :D
eeee senin arkadaş vardı hani şu makarnacı mı neydi :D
@excalibur1
Hayvanları yemeyin ya biz onlara şarki yapıyoruz simdi sibel saz calcak ben kaval hayvanları eglendircez :-)
ben sadece sebze yiyorum zaten.)
:D :D bizi kandırma kuru
tamam tamam her gün etli kuru fasulye :D
:(( cani @excalibur1 bende kavurmalı tost seviyorum n'olcak şimdi
ineke ayıp oldu şimdi :(
Ozman birini kesip yiyelim mangalda ete bayilirim bende off ya
:(( Darılmış sana
köfte olucak şimdi ya yanına patates kızartması kola :D
neyse kanka ben gidiyorum :)
güle güle kuru abi :D
ZemZem bir kişide duydum ama güzel isim.. = )
:)) güzell
Evet.. = )
şaka
Tunis
Rimel
Semen
gibi gibi
Teşekkürler :)))
Eski sevgilim; Saldıray
:)) teşekkür
Satilmis isminde bir adam vardi:-):-)
:D var öyle şanslı abilerimiz
:-):-)
Rüknettin... döndü... döne... durdu... kaymak... sarıkız... hacıkız... efrail... daha varda unuttum :)
:D hacıkız
Bizim binada oturuyo :)
Mecburiyetten isminde bir müşterim vardı ☺️
:D yazık o insana
Cagri merkezinde çalışıyorum apdulmuttalip diye bir isim duymuştum gulmekten konusamadim
bu ismi biliyorum
Apdulmutalip degil o Abdülmutalip pl anlami Allahin kulu demek peygamber efendiz s. a. v. dedesinin ismi. dir
E nabaym simdi?
Direksiyon. İnanmıycan ama
:D tamam teşekkür
sati ve fati bana garıp gelmıstı:s
:D şarkı yazılır
bir öğrencimin annesinin adı Nihayet idi.
:D tuhaf
Elmaziye duyduğum en ilginç isim
teşekkür :))
Kadın diye bir isim duymuştum
durkadın çok varmış :d
Çok ilginçler yahu
Ev sahibimin adı : Dursiye.
:)) teşekkür
Kamelya diye bir hoca vardı ünide..
:) teşekkür
dur kadın ismini duymustum müge anlıdan dD:dD:Dd
Benim adım dur olsaydı kesin çok çok agresif olurdum :D
yok kız sadece dur değil bu kadında var var durkadın yane bitişikmi yazılıyo bilemiyom dd:DD:Dd
:D ahaha teşekkür ederimm , bacak kadar çocuksun adın durkadın :D :D ıygg
D:dD:DD:d
Eski geometri hocamın ismi Ürün dü.
:D ahaha
Sinemis. O da benim adım :D
:D teşekkür ederimmm , bir anlamı var mı?
Göz bebeği, gözün içi, gözümün içi anlamlarına geliyor. Çerkezce.
Gerçi ben duya duya alıştım ama yeni biriyle karşılaşınca "Sinemis mi? Sinem sanıyordum" falan diyorlar. Ya kendi ismimi bilemeyecek miyim kardeşim ya diye düşünmeden edemiyor insan. :D
İlk okulda falan listede adımı "Sinem. Ay pardon Sinemis" diye okuyorlardı. Ben de kafama takıyordum bunu çok fazla.
Hatta rahmetli dedeme trip falan atmıştım, küçüktüm tabi. "Niye bana bu ismi koydun ya sen?" demiştim, demişim yani. :D
Ay ne konuştum ya, neyse iyi geceler. :D
:)) teşekkür ederimm , iyiki deden adını sinemis koymuş
Neden ki? Rica ederim bu arada. :)
:)) anlamı çok içten
sinemis ismini çok severim , kızım olursa koyarım diyordum yazını okuyana kadar
@sibelsibel1 tesekkurler :))
@mehmet83sen bilirsin gerci artik herkes sinemis koyuyor, bizim zamanimizda bir tek ben vardim :D
@mehmet83
Uğraş, Tuluğ. Ha bir de Durdu amca var bir tane
En fenasını unutmuşum :) Tamam teyze
Tamam :D
Noyan bu ne malca bu isimdir
:D n harfi ile süsleme yapmışlar oya ya :d
erkek ismiydi ama :D noyan
eski komutan ünvanıdır. sonuna gelen yan hecesi yüzünden ermeni ismi sanılır.
saol bilmiyodum dediğin iyi oldu
Kiz olarak satı erkek okyay
:)) teşekkür
Afranur :( Tafranur gibi..
Teşekkürler :)
Rica ederim 😊
Kiraz, muradiye, höşmeri, hami, sidar, lezgin
Benim adım sidar :(( Sağol ya
. d sidar kz ismimiydi askerlerimden birinin adi sidar. d
:(( erkekte de kullanıyorlar
Uzulme bu kadar bir cocugum olursa hayatta koymam :D
:D anlamını öğrendin mii
Hayr neymis
:D ağaç gölgesi
Tevabil Baltan. Asker arkadaşımdı.
:D teşekkür
Abuzettinbinminpasaoglu (:
çok uzun :(
Koşaca abuzettin de. Bgbcnbb
hayrullah feyzullah serafettin :)
şerafeddin :D
:)) abdulcabbarda var..
Antika teyze vardi :))
:D ılgınçç
Zeri , acu.. bende az önce duydum
zeri sarı demekmiş ,, kürtçe muhtemelen acu da kürtçedir
Zükârni vardi sinif arkadasim
? ne demek
Bilmem acilimini hic sormadim dedesinin ismiymis
:)) teşekkür
Döndü.
:D teşekkür
Tohit vardı unıde hoca iyi adamdı ama :))
Teşekkürler :D
rica ederm ;:)
tesisat öğretmenimin adı : kaptan
:D teşekkür
ha bide bizim mahallede bakire abla vardı gitti o da :D
ecvet var.. bide lisede çocugun soyadı kaltakcıydı
Teşekkürler
döndü diye bir isim duymuştum bayan ismiydi.
:)) teşekkür
Meliha diye duydum o nedir abi ya :D
alıştık melihalara :D
bakalım daha neler duyucaz :D
Benim adım vecih kötü ama idare ediyorum :D
Ne demek :)
Arapçada çehre yüz güzelliği anlamına geliyor :)
Masallah :))
saldıray sıcakasfalt :p
:D s:
Şukufe :D ne Ln o oYLe :D:D
:D :D
bir teyzenin adi zürafa ydi :D
:)) teşekkür
ravza :) ne o öyle ranza gibi
teşekkür :d
Vuslat kız ismi bide
Teşekkürler
Rica:)
hiç aklıma gelmedi şu an
teşekkür
Selvet
:)) ne demek acaba
sormadım hatta sevmediği için ismini başka isimle kendini tanıtırdı :)
:)) teşekkur ederim , oda bilmiyordur belki
Çeşme duymuştum
Teşekkürler :)
Mantar :D
:D :D
islam, mardin, maşallah :D
:D islam bizde de var
yok artık ya :D
Şeime Gündoğdu, Rıhle
:)) teşekkür