Kızım ben orduluyum ordulu daha dün geldim yazdım az önce. Adam cıkmaz neye göre diyorsun iki insan kötü davrandı diye böyle yapıyorsan işimşz var demekki
Bir kişi değil. Ben en rahat 40 ile 50 ordulu tanıyorum. Bunlar hepsi ne hikmetse hepsi birbirinden farkları yok erkeğide kadınıda. Gurur kibir hepsi onlarda var maalesef. Bu benim tecrübem. Ama istatistiksel olarak bu 50 kişilik gruptan bir tane düzgün kişi çıkmıyorsa ben o zaman genelleme yaparim. Belki sen öyle değilsindir. Belki ben yanliş insanlari tanıyorum. O zaman Keşke her ordulu senin gibi olsa derim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben yıllar önce anlamıştım, kadını erkeği ayrı karaktersiz oluyor ya
Aynen hepsi kendini beğenmiş kibirli karakter yoksunu insanlar...
Daha dün ordudan geldim. Ordulular sana ne yaptıda böylesin 😀
Ne yapmadiki? Karakter yoksunu insanlar...
İyi yapmıslar sana
😂 Gülme komşuna gelir başına. O zaman beni hatırla. Unutma ordudan adam çıkmaz bunu yanlış ben demiyorum...
Kızım ben orduluyum ordulu daha dün geldim yazdım az önce. Adam cıkmaz neye göre diyorsun iki insan kötü davrandı diye böyle yapıyorsan işimşz var demekki
Bir kişi değil. Ben en rahat 40 ile 50 ordulu tanıyorum. Bunlar hepsi ne hikmetse hepsi birbirinden farkları yok erkeğide kadınıda. Gurur kibir hepsi onlarda var maalesef. Bu benim tecrübem. Ama istatistiksel olarak bu 50 kişilik gruptan bir tane düzgün kişi çıkmıyorsa ben o zaman genelleme yaparim. Belki sen öyle değilsindir. Belki ben yanliş insanlari tanıyorum. O zaman Keşke her ordulu senin gibi olsa derim.
Keske her ordulu benşm gibi olsa
Ama bende Şu an genelleme düsünüyorum bizim ordululaeı dediğine katılmıyorum
Saygı duyarım ama maalesef açi tecrübe yaşadım.
İşin kötü yanı ordudan kadın da çıkmıyor hepsi sıkıntılı
Aynen hepsi nankör erkeğinde kadinda
Ama ordulu kızlar güzel oluyor bak o konuda bir şey diyemem. Sen de mi ordulusun
Yok Allah şükürler olsun değilim. Güzelik ne işe yarar eğer karakter ve sadakat yoksa?
Bençe güzel değiller. Ama sevk meselesi
Öyle doğru diyorsun.
Sen kız olduğun için beğenmiyorsun bana da erkekleri çirkin geliyor
Yok ya sen bir sinop, samsun ya da Trabzon yap güzel gör biraz
Ben rizeliyim bizim paçilerde güzeller
Ben samsunluyum. Karadeniz bir başka
Samsunlulara da mafya falan diyorlar ne diyorsun
Yok o mafya işleri daha çok Trabzon
Ahahahahha ilf defa biri bana katılıyor 😂😂
Aynisni hep söylerim gene söyleyecem
Bunu Karadeniz olarak güncellemek istiyorum
Buna katilmam (tapiki ordu hariç). Şunu diye bilirsin iyisi çok iyidir ama kötüsü çok kötüdür. Bir ortası yok. Buna katilirim.
Kötüsü iyisinden çoktur daha mantıklı olmaz mı?
Bence değil.
Kadinlari guzel ama
Sevk meselesi
Aynı fikirdeyim
Trabzon peki
Trabzon candır severim. Burada sürmene biraz sıkıntılı. Malum orada rum çok...
Heyt be teşekkürler 😂