Dost olur, sevgili olur. Aileden biri olur, eş olur. Tanımadığın biri olur, akraba olur. Hoşlandığın kişi olur, sıradan arkadaş olur. Farketmez. Sorum şu; hayatınızda hiç, bir insan yüzünden günlerce ağladınız mı?

Dost olur, sevgili olur. Aileden biri olur, eş olur. Tanımadığın biri olur, akraba olur. Hoşlandığın kişi olur, sıradan arkadaş olur. Farketmez. Sorum şu; hayatınızda hiç, bir insan yüzünden günlerce ağladınız mı?

Ağladım. İlk ağlama sebebimden sonraki günler evde ruh gibi geziyordum sonra durup dururken birden bire ağlayasım geliyordu falan
Eig için teşekkürleer🌺
Rica ederim 🤗
Merhaba,
Hayır ağlamadım ama gözlerim doldu!
Cevap
9Cevap
Tabi ki lisede iken zorbalandım zor dönemler geçirdim ağladım çok
Sulu göz olunca maalesef ağladım. Onun karakterine değeceğine değil de
Yok zaten öyle bir durumu kendime yakıştıramam ya
Ben karşıdan bakılınca ağlayacak birine pek benzemem. Hayır ağlamadım
Evet aylarca ağladım ve aylarca kabus görmüştüm
Birgün ağladım işten attılar
Ağladın diye mi işten atıldın?
Hayır beceremedim diye sonra ağladım
Beni de atmışlardı daha önce. Becereni bulsunlar madem. Onlar seni kaybetti.. Saçma sapan işlere mükemmellik arıyorlar. Çok meraklıyız sanki onların o b*an işlerine.
Markete girdik onun yerine herkesten övgü aldim sonra eğitim nedeniyle çıktım
Hakkında hayırlısı olsun
maalesef ki evet
Ama kimseye değmiyor
Ve kimse için ağlamayın...
Evet ağladım.
Evet çok oldu öyle şeyler keşke olmasa
Benim böyle s*lak yönlerim maalesef ki var
Nickini begendim aferin :D
Aylarca ağladım 😔😔😔
Ağlamak için gözyaşı mı lazım
Evet ağladım 🌱
Ağladım
Ağladım.
Evet ağladım
hayır ağlamadım
evet aglamistim
Evət ağladım.
Aglama bee
Evet
Evet.
Yess
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar