Doğum günümü neden kutlamıyor sunuz?

Selamlar cumleten Aleykümselam bu ozel gunde doğmanın mutluluğu güzel, doğmakla iyimi yaptım bilmiyorum😂😂🤣
Doğum günümü neden kutlamıyor sunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Şu yazışmayı ciddiye alıp beni 18 yas alti sananlar Allah canını almasın, emi. 1988 doğum luyum sjsj
Doğum günümü neden kutlamıyor sunuz?
Cevapla