Arkadaşımın babasının hareketlerini ben mi abartiyorum?

Yakın arkadaşım var üst komşumuz aynı zamanda annelerimiz ve babalarımız da çok yakın. Arkadaşımın babası benimde babam gibiydi ama haraketleri biraz değişik örnek vermek gerekirse geçenlerde kapılarına gittim arkadaşim ve annelerimiz yemeğe gidicektik annemler önden çıktı arkadaşımın çantasını bulmasını bekliyordum babası da kapidaydi geldi belime sarıldı aramızda arkadaşımla dalga geçtikçantasını kaybetti diye sonra adamda gel öpeyim dedi dudağımjn oraya yaklaşti ( bende öyle anlamış olabilirim) ben tabi hemen çekildim yanağımi öptü birkaç kez bugünde beraber otobüse bindik bacağıma falan okasadi büyükler böyle sevmek için bacağa falan vurur ya öyle de yaptı inerken yine okasadi böyle ama ne bileyim konduramiyorum babam sayılır arkadaşımda yıllar önce bana şey demişti seninde baban içince sapiklasiyormu falan gibisinden
Arkadaşımın babasının hareketlerini ben mi abartiyorum?
Cevapla