Kafelerde saatlerce oturmaktan ne zevk alıyorsunuz?

hiç bana göre değil ya ben ayda yılda 1 çıkarım ondada yarım saat anca
Kafelerde saatlerce oturmaktan ne zevk alıyorsunuz?
Cevapla