
Bizim bütün saflığımızla dilekler dilerken, aldığımızı cevaba bak 😂😂

Bizim bütün saflığımızla dilekler dilerken, aldığımızı cevaba bak 😂😂
Ya böyle aylara mevsimlere romantik anlamlar yüklemek bana saçma geliyor. 38 senedir hayattayım. Bu kadar ay ya da mevsim gördüm. Hiçbir zamanda beklentilerimi karşılamadı. En iyisi salmak dedim sonra.
Cevap
6Cevap
Aylardan değil yillardan oluyo genelde 2025 benim yılım olacak hissediyorummm inşallah kötü bi cevap gelmez shwixhs
her yeni günden ümidim olur aslında günlerden de değil Yaradan’dan ümidim sabit o sebeple ümit sabit 😌
Ne güzel 🫠
😘
Yok be suvo acaba bu ay kimse ölecek mi yine diyorum artık o haddeye geldim
Gelmeden önce umut, gelince çile oluyor 😂😂😂
Görseldeki arkadaş çok haklı😂
Saate ya da telefona bakmazsam ayın kacı olduğunu bile bilmiyorum ki 😔
Ben Kasım ayında ‘ bu ay doğmuşum ‘ diyen adamım 😂
Ya medet, diye sesleniyorum! Sesimi duyan var, çok şükür 🙏
hiç gülesim yoktuu shshsh
Eylül sanırım tabutta röveşata ile gelcek
Ayla hiçbir alakası yok.
Her yeni günden umudum var , ay ne kii
Evet oluyor
Hangi ayda olduğumu unutuyorum
evet,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?