Çok kolay affediyorum bu iyi birsey mi kötü birsey mi çözemedim?

Çok kolay affediyorum afedersiniz bir insan ağzıma da etmiş olsa karşı taraftan gelen ufacık bir olumlu adımda yumusuyorum ya da zor durumdaysa herseyi unutup uyardım ediyorum ve bu kişiler tekrar ağzıma e di yor. Geçen biri yüzünden sinir krizi geçirdim bugün zir durumda olduğunu gördüm koştum yardım ettim özür diledi önemli değil dedim çıkarı için yanastigini bıkıyorum ama vicdanıma yenik düşüyorum. Bu iyi birsey mi kötü birsey mi?

Çok kolay affediyorum bu iyi birsey mi kötü birsey mi çözemedim?
Cevapla