Türkiyeden Nefret Eden , Ayrılmak İsteyen Varmı?

Türkiyeden Nefret Eden , Ayrılmak İsteyen Varmı?

Nefret Ediyorsanın Sebebi Ve Gitmek İstediğiniz Ülkeyi Yazın
Dünyaya Birhada Gelsem En Son Tercih Edeceğim Ülke Türkiye
Yabancı Dil Bilmiyom Cahilim , O Yüzden Yurtdışı Yapamıyom
Amerika'ya Gidicem New York , Miami , Los Angeles Falan Uhuuu
Türkün Türkden Başka Dostu Yoktur , Osmanlı Torunuyuz Bis
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ben Açıkcası Nefret Ediyorum , Herşeyiyle Eksik , Bir Gün Dahi İyi Bir Olay Olmayan Bu Ülkeden Nefret Ediyorum.

bir Ülkenin Hiçmi İyi Bir Yanı Olmaz

Buranın Gelişmesini Beklemek Yerine Giderim New York City'e Hayatımı Yaşarım
Türkiyeden Nefret Eden , Ayrılmak İsteyen Varmı?
Cevapla