Sizce gayler neden kendilerini gizliyor genelde?

Ben şahsen aktif gayim ve şuana kadar hiç bir sorunum olmadı sosyal çevremde vs tabikide açık açık heryerde bagirmiyorum ama kendimi de gizleme ihtiyacı hissetmiyorum sorum özellikle pasif olanlara neden gizleniyorsunuz sizi bulmak tanışmak filan zor oluyo uygulamalar olmazsa..
Sizce gayler neden kendilerini gizliyor genelde?
Cevapla