O gün tartismistik engellemişti akşam engel kalktı sanırım aga bi dur diyor konustugum çocuk arkadaşına ses kaydının başında sonra kankasi konuşmaya başlıyor deli falan diyor bana Konuştuğum çocuk da guluyor
Ses kaydının başında Konuştuğum çocuk niye aga bi dur dedi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bence meraktandır
Arkadan belki konuşuyor onun aklını karıştırıyordur söyleyecekleri şeylerden ondan olabilir
Ne anlatmış olabilir arkadaşına benimle ilgili
Xperia uetmio
Xperim*
Benimde yetmiyor.
Benim fake hesabım yok burdan yazarsanız yardımcı olurum
Tm
Bu çocuk instagramdan istek atmıştı bana Temmuz başlarında
Sonra selam yazdı mesajlaşmaya başladık
Bana geç yazmasindan şikayetçiydim.
Se*ting de yaptım onunla ve ben başlattım ilk
13 temmuzda tartıştık ve konuşmayı bıraktık
23unde naber yazdı ben bu sürede ona hiç yazmadın bu arada
25 inde tekrar tartıştık ve ayrildik
11 ağustosta tekrar yazdi
13 ünde manita olalım mı tekrar dedi
Bne bu 17 günlük gibi sürede yine hiç yazmadım ona
Ben de daha iyilerini bulurum falan dedim
Bana iki si*iş muhabbeti yaptın diye peşine takıldık kendini bi yar* * sanma deli falan yazdi
Tartıştık baya işte
Sonra engelledi beni
Akşam da arkadaşının saçma salk şeyler dediği ses kayıtları geldi
Konuştuğum çocuğun dediğine göre turbanli fantezisi varmis
Beni görünce ben bunu fantezi oyuncağım yaparım falan demiş dediğine göre.
Kendisi dedi
Vayy şerefsiz kesinlikleee sil bu p*çi kendine yazık kimseyle se*ting falan yapma bunu da hayatımdan çıkar belli ki arkadaşına anlatmış seninle yaptıklarını ıyyy karaktersiz şerefsiz kendini değersizleştirmee böyle tiplerede bir daha buluşma güvenme hayatına asla almaa bir dahaa da asla yapma böyle şeyler
Hiç bulusmadik zaten ve sadece mesajla se*ting yaptik
Hani diyo ya iki si*iş muhabbeti yaptın diye peşine takıldık bu kırıcı.
Sırf o yüzden mi ya hiç mi guzel bulmadin bnei hiç mi muhabbetim sarmadı, benden etkilenmedin.
Yapma iştee çocuğun amacı ciddi değil zaten senden faydalanmak kendini tatmin etmek o yüzden tamamen sil engelle bir daha sana ulaşamasın ve seninle görüşmek isteyem biri olsun hayatında se*tingle falan uğraşmaaa
Engelledim zaten
Kendini üzmeye değmez bu tipler o yüzden karaktersiz şerefsizin biriymiş kurtulduğuna şükür et ve sil engelle kurtul bir daha sana yazmasına izin verme her kabul edişin bana aynı şeyleri yap demek olur sakın kabul etme sil hayatından çıkar ve biriyle görüşmeden asla başta konuşup öyle şeyler yapma görüş ondan sonra ilerlesin ilişkiniz ciddi olursa istersen yap ama bence yine yapma bırak onlar senin peşinden gelsin başka birine bu fırsatı verme
Güzel bulmamış midir beni
Arkadasi bana tipini si*iym dedi
Kendi tipine baksın kimse kimsenin güzelliği ile ilgili bir şey diyemezz kendileri pislikmiş başkasına bakma sen
Dur profil resmime baktı bi
Fotografını kaldır burdan da yazan boş beleş tipler olucaktır. Gayette çok güzelsin kesinlikle bence kimseye bakma
Abla zor mu beğenirsin
Kaldırdım
Seni gerçekten seven insanlarla muhattap ol düzgün sana değer veren birileriyle seni kullanmak isteyenlerle değil bir insan ilk konuşmada zaten sana pis pis konuşuyorsa onun amacı bellidir kimseyle se*timg yapma
Ben zor beğenirim derken anlamadım
Yani bana guzrl olduğumu söyledin ya birçok kıza söyler misin bunu
güzel olana güzel derim ama bence her kadın çok güzeldir ve bunun farkında olmalıdır. Kendini boş insanların elinde heba etmemelidir
Ben deger görmek istiyorum birii beni sevsin ve onunla çok egleniym falan
Değer görmek istiyorsan ilk önce senin kendine değer vermen gerekiyor. Sen kendine değer vermezsen kimse de sana değer vermez. Boş beleş insanlarla muhattap olma sınırların olsun her zaman kendini kolayca açma birine ilk önce tanımaya çalış seninle farklı amaçla konuşmak isteyen birini gördüğünde hemen uzaklaş ondan bağını kopar sil konuşma sevgi göreceğin insan sana değer veren biri olsun. Elbette senin nasibin seni bulacaktır sevilmek istiyorum diye sürekli saçma sapan insanların seni kullanmasına izin verme kendi kendini yıpratırsın sosyal medyaya da çok güvenme daha çok reel insanlarla tanışmaya çalış hayatında biri olsun istiyorsan kolayca senden talep edilmeyem şeyleri bir başkasına sunma yani kendini senin bedenin üstünden sana yaklaşmasına izin verme bir başkasının sonra kalkıp böyle şeyler duyarsın üzülürsün. Güzelliğini birinden duymaya çalışma geç aynanın karşısına kendi kendine güzel olduğunu değerli olduğunu sevilmeye layık olduğunu kendine defalarca söyle
Saolun
Sanırım cocuk yakışıklı ya yaptıklarını normallestjrmye çalışıyorum.
Sanki özünde masummus gibi hormonlar dolayı öyle gibisinden
Rica ederim umarım farkındalık olmuştur senin için sen insan olarak zaten çok değerlisin bunu unutma ben eminim ki seni sevecek birileri muhakkak hayatına girecek umarım hakettiğin değeri görebileceğin biri olur bu elmas gibisin seni gerçekten işleyebilecek birinin hayatına girmesine izin ver hoşçakal🙏🧡
Belki bir şey olmuştur