Galıba kin tutamıyorum cunku neden küstüğüöüzğ dahi hatırlayamıyorum ve aynı samimiyeti kurabılıyorum hatta bazdn daha samimi bile olabiliyorum iyi ki küsüp barısmısız dıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Evet araya zaman girince samimiyet azalıyor eskisi gibi konuşamıyorsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Evet tabi ki de.. ama nedene göre değişir
hiçbir şey eskisi gibi olmaz ama yapım gereği çok soğuk da olmayabiliyorum
"yapım gereği" hdjdj
hjkhjl
Habersizce gidiyorsa samimiyet tekrar kurulamaz.
Bu söz daha doğru oldu
Terbiyesizliği , saygısızlığı , edepsizliği olmamışsa sorun yok. Ama konuşurum sadece öyle pek samimiyet olmaz.
Hiç gerek yok. Giden gittiği yerde kalsın mümkünse.
Çok şey eksilir eskisi gibi olamama karşımdaki insandan kaynaklanır bunu da biliyor ise bu duruma ister katlanır ister çeker gider
Canı isteyince gelip, canı isteyince yok olcak birine hayatımda yer yok. Belirsizliklerden hoşlanmam.
Samimiyetimiz devam ettiremem. Baştan başlamak gerek
Son görüştüğümüz zamanlarda sorun yaşamadıysak herhangi bir sorun yaşamam tekrar geldiğinde.
Erkekse sürdürürüm. Kızsa çoktan bağım kopmuş olur.
Saygım var ise devam ederim yoksa samimi gelmiyor şahsen..
O kişiye göre de değişir.
Hımm
Bu o kisinin kim olduğuna bağlı ben zamanın sogutmadigi iliskilere bayılıyorum aynı samimiyetim sürer
Mesafenin ne sebepten yarandığına bağlı.
Bu sefer benim türkçe yetmedi. Yarandığına bağlı derkenn
Araya soğukluk girmesinin sebebi çok büyük ve kırıcı olmadığı sürece sorun yok yanii.
Hımmm anladımm
Galıba kin tutamıyorum cunku neden küstüğüöüzğ dahi hatırlayamıyorum ve aynı samimiyeti kurabılıyorum hatta bazdn daha samimi bile olabiliyorum iyi ki küsüp barısmısız dıyorum
Evet araya zaman girince samimiyet azalıyor eskisi gibi konuşamıyorsun
Hayır kesinlikle gururuma yediremem aynı zamanda başkasıyla olan planı tutmadığı için geri dönüyordu jiye konuşayım ki
Hayır pek değil
Eskisi gibi olmaz..
Issız adamlık evreleri işte ıssız adamlığın kadınlaşmış versiyonu
Yakın arkadaşımsa sene de birde olsa farketmez
Adamına göre değişir.
Ben pek sürdüremiyor ve de çok çirkef oluyorum
Aramızda bir durum olmamışsa sorun etmem
Yani az çok
Hayır kalsın.
Hayır kesinlikle asla sürdürmem
Çok zor tamameni içinde kalmış duygulara bağlı
Gereksiz
Hayir
Hayır sürdüremem
Evet
Evet. 🤣
Hayir eskisi gibi olamayiz
Asla
Hayır.
Asla
Hayir
hayir isim olmaz
Hayır.