Mesai bitimine yakın aklıma 'mutlu konsept' sorular geliyor 😅


Merhaba,
Ailem var, mahallemin çocukları gençleri var, kolu komşular var! 😅
Çevrem geniş! 😅
Seven çok ama bana aşkım lazım, aşkım için hepsini satarım! 😅
Onlara da diyorum, aşkım olsa sizle görüşmem hepinizi satarım diyorum! 😅
Parkta ışıklar kesildi, ağaç dalından ışık, artı mum, daha kalabalıktık ama foto çekinirken yoktu!
Sadece çocukları satmak istemiyoum, onların korunmaya ihtiyaçları var... 😅

Cevap
17Cevap
Hayır kimsem yok maalesef.. olacağını da beklemiyorum zaten
Sevgisini hissettiklerim var ama derinden değil😀
Rahmetli anneye ve babam vardı en derin sevgiyi onlar bana hissettirmişti
Çocukken beslediğim kaplumbağam Hagi... ve Çocukken arkadaşımla bir süre baktığımız kedimiz luna...😀
Aile dışında evet vardı da kıymetini bilemedim maalesef
Var çok şükür ikisi tv izliyor Şu an
Oyy😘
Bu hayatta sevgisini derinden hissettiğim sadece kedim var
Evet, fazlasıyla var.
Annem ne olursa olsun hep yanımda
Evet var siteden tanıştım hatta hiç görüşmedim ama beni sevdiğine eminim
Kedilerim var 😃
Benimki de yüzsüz
Hayır hiç kimse yok...
Ayrılana kadar öyleydi.
Aile dışında biri yok.
Evet var sevgilim hissettiriyor.
Annem.
Kardeşim var.
Annem ve babam. Kısacası aile üyelerim 🥹
evet evett
Annem var
Yok maalesef
Evet, iyi ki var 🖤
var.
Var, köpeğim
Sadece annem
Ailem
Annemdi
Yok yok
Yok valla
Evet var
Annemdi 😔
Yok. yokyok.
Yok maalesef
Yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar