Anne baba amca eş dost hala teyze kayınço enişte baldız görümce elti yenge kuzen vsvscs
Genelde beni dinlemeyen pişman oluyor sonra
Anne baba amca eş dost hala teyze kayınço enişte baldız görümce elti yenge kuzen vsvscs
Genelde beni dinlemeyen pişman oluyor sonra
yani tabi yaş ilerledikçe onların söylediklerinde haklılık payı olduğunu gördüm ama yine de dediklerini yapamazdım o yüzden pek bi pişmanlığım yok.
şu yaşıma kadar yaptıklarımdan en büyük pişmanlığım kalp kırmaktır.
hiçbir şey için kalp kırmaya değmez.
Kesinlikle
Cevap
1Cevap
Ben kendim ettim kendim buldum ama ben düşmanlarımı seçmedim herkes kendine yakışanı yapar
Doğru
Bizi bir dinleyen pişman birde dinlemeyen jsjxjjakskakksks
Halbuki sakalım da var
Annem öyle bir olay ki dinlesem pişman oluyorum dinlemesem de pişman oluyorum
Anneler kedigillerden
İç sesimi dinlemediğim en zaman pişman oluyorum tamam karamsar olsa da haklı onu dinlemediğim zaman saçmalıyorum.
Annem genelde ve üniversitede ki kız arkadaşım bir konuda onu dinlemek daha doğru olurdu.
Bundan sonra artık
18 yaşıma dönseydim herkes aynı şeyi diyorsa vardır bildikleri der dinlerdim
Annemi dinlersem pişman oluyorum dinlemezsem daha bir pişman oluyorum
Kendimi dinlesem pişman olmazdım ama dinlemiyorum hiç
Annem babam var
Allah uzun ömür versin momi
Var 🤣🤣 ama yine pişman değilim diyorum 🤞
Evet, kendi aklım
Bazen işe yaramıyor
evet çok oldu hemde
Yokk
Var😒
Hayır yok
Hayır yok kral
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?