Eşim 6 Şubat depremini yaşamış biri olarak evlerini kaybetti kaybetti konteynırda yaşıyorduk şimdi evimize geçtik ben şehir memleketime gezmeye geldim eşim de evde kaldı ama ilk
defa depremden sonra tek başına kaliyor. Dün eşim evdeyken dışarıda yağmur yağıyormuş ve elektrik kesilmiş gecenin dördünde sonra eşim konteynerin anahtarını alıp konteynere gitmiş ben de ben de üzüldüm karanlıktan tek başına korkuyor deprem psikolojisi diyebiliriz ama yani bir bucuk sene oldu ve sürekli böyle korkması beni kendinden itiyor çünkü yani ben de korksam bile bu denli değil yani aileme söyleyince ailem bile gülüyor artık çünkü gecenin dördünde kalkıp daha 20 km yol gitmesi mantıklı değil
defa depremden sonra tek başına kaliyor. Dün eşim evdeyken dışarıda yağmur yağıyormuş ve elektrik kesilmiş gecenin dördünde sonra eşim konteynerin anahtarını alıp konteynere gitmiş ben de ben de üzüldüm karanlıktan tek başına korkuyor deprem psikolojisi diyebiliriz ama yani bir bucuk sene oldu ve sürekli böyle korkması beni kendinden itiyor çünkü yani ben de korksam bile bu denli değil yani aileme söyleyince ailem bile gülüyor artık çünkü gecenin dördünde kalkıp daha 20 km yol gitmesi mantıklı değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer