Esim cok korkak rahatsiz oluyorum bu durumdan napicam?

Eşim 6 Şubat depremini yaşamış biri olarak evlerini kaybetti kaybetti konteynırda yaşıyorduk şimdi evimize geçtik ben şehir memleketime gezmeye geldim eşim de evde kaldı ama ilk
defa depremden sonra tek başına kaliyor. Dün eşim evdeyken dışarıda yağmur yağıyormuş ve elektrik kesilmiş gecenin dördünde sonra eşim konteynerin anahtarını alıp konteynere gitmiş ben de ben de üzüldüm karanlıktan tek başına korkuyor deprem psikolojisi diyebiliriz ama yani bir bucuk sene oldu ve sürekli böyle korkması beni kendinden itiyor çünkü yani ben de korksam bile bu denli değil yani aileme söyleyince ailem bile gülüyor artık çünkü gecenin dördünde kalkıp daha 20 km yol gitmesi mantıklı değil
Esim cok korkak rahatsiz oluyorum bu durumdan napicam?
Cevapla