Arkadaşlar 32 yaşında birini bulmak mümkün mü yoksa kesin olarak evde mi kaldım?

Evde mi kaldım yani artık evliliği unutayım mı? MK banane diyeceğim işte ya 32 yaşındayim bugüne kadar bir tanecik kısmetim çıktı onda da fikirlerimiz uyuşmadı. Birde saçları koyu renk yaptım baya koyu bitter çikolata rengi. Of nasıl birini bulacağım ben ya.
Arkadaşlar 32 yaşında birini bulmak mümkün mü yoksa kesin olarak evde mi kaldım?
Cevapla