Sıkışınca beni arayan babamı hiç geri çevirmedim ama verdiklerimi hep yazdım bir kenara. Şimdi ödemesi varmış yine dokuz milyar istedi. Açtım defteri baktım hesabı baya kabarık. Geçen Ankara'dan 2009 A3 aldım satacaktım, "ben satar sana göderirim" dedi elimden aldı zaten onun parası da duruyor. Şimdi dokuz milyar göndersem kendim sıkışacağım, zaten kar kış kıyamet ortalık hiç araba alıp satan yok işler kesat yazı bekliyorum. Babam da durmadan beni hortumluyor. Geçenlerde avmde denk geldik dört gömlek iki kazak aldı bibuçuk milyar benim karta soktu. Adam ocağımı söndürecek ya öyle böyle değil. Aramız çok iyi değil ama babama yok diyemiyorum bu sefer kendim yamuluyorum
Biri bana yardımcı olsun nasıl halledebiliriz bu sorunu ya? Oturduğum evi satın alıyordum babama gönderdiklerimle 😞
Biri bana yardımcı olsun nasıl halledebiliriz bu sorunu ya? Oturduğum evi satın alıyordum babama gönderdiklerimle 😞
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar