Bu babam iliklerimi sömürüyor ya, iki senede 91 milyar para vermişim elden?

Sıkışınca beni arayan babamı hiç geri çevirmedim ama verdiklerimi hep yazdım bir kenara. Şimdi ödemesi varmış yine dokuz milyar istedi. Açtım defteri baktım hesabı baya kabarık. Geçen Ankara'dan 2009 A3 aldım satacaktım, "ben satar sana göderirim" dedi elimden aldı zaten onun parası da duruyor. Şimdi dokuz milyar göndersem kendim sıkışacağım, zaten kar kış kıyamet ortalık hiç araba alıp satan yok işler kesat yazı bekliyorum. Babam da durmadan beni hortumluyor. Geçenlerde avmde denk geldik dört gömlek iki kazak aldı bibuçuk milyar benim karta soktu. Adam ocağımı söndürecek ya öyle böyle değil. Aramız çok iyi değil ama babama yok diyemiyorum bu sefer kendim yamuluyorum

Biri bana yardımcı olsun nasıl halledebiliriz bu sorunu ya? Oturduğum evi satın alıyordum babama gönderdiklerimle 😞
Bu babam iliklerimi sömürüyor ya, iki senede 91 milyar para vermişim elden?
Cevapla