Ben, aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, Sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, Buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan, Masaya oturduğu zaman ilk olarak ayaklarını koyacak yer arayan, küçükken radyodan kaset dolduran, İki eli birden doluyken elektrik düğmesini burnuyla açıp kapayan, otobüsü kaçırınca gurur yapıp arkasından koşmayan, Yolda giderken kaldırımdaki karo taşların çizgilerine basmamaya özen gösteren, Gülünmemesi gereken yerde gelen gülme krizinin verdiği haz ve acıyı birçok kez yaşamış olan, Bir türlü insanlara güvenmemesi gerekirken her defasın da aynı hataya düşen, Kazanmışlıkları ve kaybettikleriyle güçlenen Hayatı sil baştan yaşamayı seçen Koca dünyanın bir nedeni de ben olayım diyen bir insanım...
Filiz Geze
Keyifli bir hafta sonu🍕🏠🎉 diliyorum
Sizce kim de maharet demleyen de mi eşlik eden de mi?
Estağfurullah kardeşim öyle bir konu geçmedi ki burada yanlış anladın sanırım tanıdığım gördüğüm kadarıyla temiz güvenilir birisin Rabbim gönlüne göre versin 🤲😊