Misafirlere hoş geldin demek zorunlu mu?

evet belli görgü kuralları var ama doğruyu söylemek gerekirse ben asosyal insanım insanlar benimle konuşmadığı sürece ben de onlara yanaşmıyorum. bugün de misafirler geldi ama ben gidip "hoş geldiniz" diyemedim utancımdan. hoş geldiniz demek zorunda mıyız demeyince bu bizi kötü birisi yapıyor mu

Misafirlere hoş geldin demek zorunlu mu?
Cevapla