Arkadaşça konuştuğum biri bunu yazmış ne cevap vereyim?

"Aşkın hiç bir sıfata tamlamaya ihtiyacı yoktur. Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasındır, merkezinde, Ya da dışındasındır, hasretinde..."

çevremden tanıdığım bir çocuk, 5-6 aydır normal konuşuyordum ama ilgim yok. ne diyim buna şimdi

Arkadaşça konuştuğum biri bunu yazmış ne cevap vereyim?
Cevapla