"Aşkın hiç bir sıfata tamlamaya ihtiyacı yoktur. Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasındır, merkezinde, Ya da dışındasındır, hasretinde..."
çevremden tanıdığım bir çocuk, 5-6 aydır normal konuşuyordum ama ilgim yok. ne diyim buna şimdi
"Aşkın hiç bir sıfata tamlamaya ihtiyacı yoktur. Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasındır, merkezinde, Ya da dışındasındır, hasretinde..."
çevremden tanıdığım bir çocuk, 5-6 aydır normal konuşuyordum ama ilgim yok. ne diyim buna şimdi
Sanırım bir ne gönderme olabilir.
Aşk her yerde ve engel tanımayan bir şey dünyada..
Dünyanın her yerinde her an olabilecek bir şey demek istemiş sanırım
Sizde hoşlandığını düşünüyormusunuz
Cevap
6Cevap
Açıkça söyleyene kör göze parmak sokacak kadar ima edene kadar safa yat. Bir kere laf arasında iyi arkadaşın gibi sözler söyle.
"Ben o dünyadan değilim" - "Ben o dünyanın dışındayım" - "Ben o dünyadan uzağım"...
Bu tür.🤷♂️
KS den mi yoksa reel hayattan biri mi? Aşık olmuş sanki sana
reel
Ona açıkça onu arkadaş olarak gördüğünü ve bundan ötesini istemediğini söyleyebilirsin.
Şair güzel söylemiş deyip geçiştir
Edebiyat yapma belanı s. De
Cevap verme anlar
Laf kalabalığı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?