İçimdeki boşluk hissi geçmiyor ne yapabilirim bu konuda? bu yaşımdan dolayı mı yoksa başka bir nedeni mi var?

Hayatımdan şu an için memnun değilim ama bunun haricinde içimde bitmek bilmeyen bir boşluk hissi var. Yemek sigara alkol insanlar İlişkiler hiçbirşeyle dolmuyor bunu artık anlıyorum bir şey eksik. hiçbir şey tatmin etmediği için her hevesim her eylemim yarım kalıyor umudum sürekli tükeniyor sanki saçma bir döngğdeyim yani anlayacağınız

belki de yaşımdan dolayıdır diyorum ama emin de değilim

ergen olmayan normal yorumlar gelir umarım şimdiden teşekkürler

İçimdeki boşluk hissi geçmiyor ne yapabilirim bu konuda? bu yaşımdan dolayı mı yoksa başka bir nedeni mi var?
Cevapla