Hayatımdan şu an için memnun değilim ama bunun haricinde içimde bitmek bilmeyen bir boşluk hissi var. Yemek sigara alkol insanlar İlişkiler hiçbirşeyle dolmuyor bunu artık anlıyorum bir şey eksik. hiçbir şey tatmin etmediği için her hevesim her eylemim yarım kalıyor umudum sürekli tükeniyor sanki saçma bir döngğdeyim yani anlayacağınız
belki de yaşımdan dolayıdır diyorum ama emin de değilim
ergen olmayan normal yorumlar gelir umarım şimdiden teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Dönem dönem olabilir. Spor, doğa yürüyüşleri daha iyi hissetmenize yardımcı olabilir.
doğum günüm yani Mayıs ayından sonra bir ilişkim oldu ona karşı duygularım yoktu zorla bir ilişki yaşadım annemin gazıyla ama 1 ay sonra o beni terketti ve ilk ilişkimdi maddi sıkıntı yaşadım ailece yani bide babamdan da duymayı düşünmediğim şeyler duydum beni meğerse hiç sevmiyormuş ocak ayında da aşık olduğum biri tarafından rededildim ve hepsi hazirana denk geldi ve hala istediiğim işi ve parayı bulamıyorum öğrenciyim yani çalışırsam dersler kalcak bunlar bu dediklerime sanki yaraya tuz basmak gibi hissi veriyor. Ne bu yani tüm bunlar ve ben napcam
Gençsiniz muhtemelen. Hayat çok daha farklı zorluklar da yaşatabiliyor. Geriye dönüp bakınca üzülmenin anlamsız olduğunu anlıyor insan. Ritme ayak uydurup yaşamdan keyif almak önemli diye düşünüyorum.
Geçmiyor ve geçmeyecek. Ben de öyleydim ve yıllar geçti, hala aynıyım.
böyle olmamalı ama kesinlikle kabul etmiyorum nedenini bulup çözmem lazım
Umarım bulursun.
Merhaba geçmişte bir travma gecirdiniz mi
evt ama soruyu sorduktan sonra sanırım bu seyı cozdum
Nasıl cozdun merak ettim acikcasi
psikolojik bir ley oldugunu anladım babamla kapatamadığım konu vardı geçmişim her şey yani onu düşündüm öyle kendi kendime babamla bağı psikolojik olarak kestim
Ama baban çok üzülüyor dur bu konuya bence bu anlamda da düşün.
he aynen cok uzuluyodur
Şu an durumun daha iyi mi
benim durumum en azından bi iş bulduğum için iyi ve üni okuyorum bu da iyi ama manevi olarak değil
Hangi bölümü okuyorsun
bilgisayar mühendisliği
Öyle mi ne kadar da güzel. Bilgisayarla aran iyi midid
orta seviyede programlamayı biliyorum dersler acılıncaya kadar 2 eğitim var onu bitiricem o zaman aram iyi diyebilcem
Anladım umarım her şey dilediğince olur. Benimde bolumum seninle aynı. Fikir alışverişinde bulunmak istersen gizliden çıkabilirim. ☺️
hangi üni rezil olmayım sonra nsmssd
Açıktan okuyorum ekleyebilirsin
orada misiniz 😊
Yakın geçmişte inanç kırıklığı yaşadın mı?
aşkım şimdi şöyle diğer yoruma yazdığımı buraya yapıştırıyorum:
doğum günüm yani Mayıs ayından sonra bir ilişkim oldu ona karşı duygularım yoktu zorla bir ilişki yaşadım annemin gazıyla ama 1 ay sonra o beni terketti ve ilk ilişkimdi maddi sıkıntı yaşadım ailece yani bide babamdan da duymayı düşünmediğim şeyler duydum beni meğerse hiç sevmiyormuş ocak ayında da aşık olduğum biri tarafından rededildim ve hepsi hazirana denk geldi ve hala istediiğim işi ve parayı bulamıyorum öğrenciyim yani çalışırsam dersler kalcak bunlar bu dediklerime sanki yaraya tuz basmak gibi hissi veriyor. Ne bu yani tüm bunlar ve ben napcam
Önce maddi olarak bi çözüme ihtiyacın var sanırım. Okuluna davem edebilmen için.
aynen ve şuanki iş fiziksel olarak beni çok yoruyor, ve sonradan burada çalışamıycam diye çıkıp başka bir yere girmeliyim cunku eger ben hergun bu kadar esek gıbı calısırsam projelerım derslerım hepsı yatıcak napcam o zaman bılmıyorum ve ıstemedıgım seyler yuk gıbı gelen cok sey var en basıtınden aılem ve ınsanlarla ılıskılerım daha dogrusu ılıskım yok olunca da boyle olmaları terkedılmek yanı
21 yaşındayım hep isyan edenlere karşı çıkarım her zaman çözüm vardır kurban psikolojisine girme diye ama kendime yapamıyorum olgunlaşamıyorum sanki eski sevgili veya işte romantik ilişkilrimdeki kişilerle kendimi kıyaslıyorum daha çok
Yakınların sana destek olmak için varlar ama onlarla kendini kıyaslarsan yakın hissedemezsin ki.
Kendine uygun işi umarım bulursun.
Ailenle konuş fikirlerini al gerekirse yardım iste maddi manevi.
yakınım değilki biri beni rededen cocuk diğeri de benle olmak için çabalayan peşimden koşan sonrasında da aramızda tutku yok diyen birisi sonrasında da meğerse 2 senelik bir ilişkisinden ayrılıp bana geldiğini öğreniyorum ben o kızı oylesine takılıyor diye biliyordum afrıkalı bı kızdı 3 4 aylık bişey zannetmıştım ama sonradan bunu bana soyledı
ailem maalesef yardım edemiyor annemler de sıkıntıda babamsa işte arayıp param yok en azından 200 veya 100 tl at demiştim bende de yok kızım 300 kadar bışeyı varmıs o gun onu da yemek alcam bıde sıgara alcam dedı yanı ama benım hiç yanı 0 param vardı evde su bile yoktu dışarı çıkıp ağaçtan meyve yediğimi hatırlıyorum oyle bir seydı ama o sıgarasına verdı o parayı bana degıl (babamla annem ayrı buarada 7 senedir)
umarım iyi olursun,
İnşallah
Namaza başlamanı ve risale okumanı öneririm
müsülman değilimki
İşte onu yazdıklarından çok net anladım yiyorsun içiyorsun alkok seks her bk var hayatında erkekler kadınlar bilmem ne istediğini yaşıyorsun ama hiç.. bu sebeple söyledim zaten biraz İslam üzerine videolar izle bakış açın değişecekrir
yani ben böyle biri değildim ama bilmiyorum
Neden oluyor
vaalla ben hayata tutunamamak olarak düşünüyorum bunu
Bence öyle değil
benim sorunum mu? neymiş peki?
Evet
Senin hayatında sana sponsor biri lazım...
biraz tatil yap sen
aslında 20 günlük tam tatilde olmasa ona benzer bişey yaptım
Doldurulmalı