Konu hakkında iki kez yazdım, kusura bakmayın ama hâlâ bir çözüm bulamadım. Abim tarafından tecavüze uğradım ve kimsenin haberi yok. Bunu unutmak için güçlü kalmam gerekiyor, ama her gün onu görmek bana beş yıl boyunca yaşananları hatırlatıyorum ve benim ilerlememi engelliyor. Şu anda üniversitede okuyorum ve fiziksel olarak uzak olmama rağmen ailem her gün arayıp konuşmamı istiyor. Her seferinde abimle konuşmam için baskı yapılıyor, ve ben de zorunda kalıyorum. Ailemi üzmek istemiyorum, çünkü onlar abimi çok seviyorlar. Bu sevginin %10'unu bile hissetmeme rağmen, ailemi üzmemek için bu durumu saklamak zorundayım. Sessiz bir şekilde onlardan uzaklaşmak istiyorum. Lütfen bana bu konuda fikir verin.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence desene geçmiş olsun Allah'a şükürler olsun benim abim evet bana diyorlar abin seni arzuluyor beğeniyor ama gerçekten o kadar yanında kaldım bana öyle bir şey yapmadı ama farkediyorum bana karşı halini ama tabiki ikimiz de biliyoruz olamaz zaten de yanlış bende kötü şeyler yaşadım atlattım yine yaşatılmaya çalışıldı yine kurtuldum Allah'a şükürler olsun ki çünkü yaşadıklarımdan dersler alıyorum muhattap olmadım hiç sezdim hep tuzakları kurtuldum Allah'a şükürler olsun bence de ki abim bana bir hata yaptı asla onu affetmicem aslında demen gerekiyor belki onu uyarırlar ama tabiki sizi de suçlayabilirler nasıl oldu anlatır mısın?
Durumum gerçekten zor. İlk ne zaman olduğunu hatırlamaya çalışıyorum; 6 yaşında olduğunu hatırlıyorum ama daha önce olmuş mu, bilmiyorum. Abim benden 10 yıl büyük, yani bunu gençlik hatası olarak göremeyiz. Bir ya da iki kez olmadı; yaklaşık 5 yıl boyunca devam etti. Beni her bir kaç gece tecavüz etti ve ben küçüktüm. Ailem, küçükken bana 'Ailene güven, abine güven ve onu sev' diye öğretmişti. Ben de küçük olduğum için abimin bana eziyet ettiğini zannedmiyordum. Bana gelirdi, pis filmler izletirdi ve sonra tecavüz ediyor. Bana, 'Kimseye söyleme, aramızda sır olsun' derdi. O yüzden hiç babama ya da anneme söylemedim. O günden beri pis filmlere bağımlı oldum. Bıraksam bile birkaç gün sonra gözlerimi kapatamıyorum çünkü kapattığım zaman karşıma çıkıyor. Bana tahmin edilemez kadar zarar verdi. Kendimi kapattım, bir dostum bile yok. İnsanlarla konuşmaktan korkuyorum, çok utanıyorum. İnsanlar bana tuhaf bakıyor gibi hissediyorum. Son olarak, beynim oldukça yıprandı; artık 5+5 bile yapamıyorum, çok kötü bir duruma geldim. Abime gelince, hiçbir şey olmamış gibi davranıyor; benimle konuşuyor, şaka yapmaya çalışıyor, sanki normal bir kardeş gibi. Ben ise ona mesafe koymaya ve soğuk davranmaya çalışıyorum, ama ailem baskı yapıyor ve 'Git, ona yakın ol' diyorlar. Tek istediğim şey, sessiz bir şekilde uzaklaşmak.
Bence o ikiyüzlü insan aynı kuzen ve arkadaşı gibi
Yani çaktırmıyor pislik utanma da yok doğru insansa utanır özür diler
Belki hatırlamıyorum diye düşünyor
Hiç sanmıyorum o unutmamıştır bence dikkatli ol
Zaten okulum bitsin yurtdışında çıkmaya çalışıcam hem ailemden uzak durum hem unutmak için daha iyi
Çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Küçük yaşta Hiç tanımadığım biri tarafından taciz edilmistim. Ayni tacizi kuzenim tarafindanda yaşadım ikimizde kucuktuk ben ondan yaşça küçük olsamda o benden büyüktü şu an hep görmek durumundayim belkide hatirlmiyordur belkide hatırlıyor ama pismandir hiç birzman cesaret edip soramyacagim. Çünkü şu an ki bana olan tavrı bir abi gibi... Senin yerine kendimi koydugumda Onun heran yanimda olduğunu düşünmek bu işkence gibi , boğucu bir his bunu kendine yapmaktan vazgec. Zor olduğunun , anlatmaninda zor oldugunun farkındayım ama inan bana anlatınca koca bir yük üzerinden kalkıp gidiyor. Abin abi de demeyi hiç istemedim kendisine şu an ama hâla sana o şekilde yaklaşıyor mu yoksa bir pismanlik hissi var mı yani çocuk yaşlarda yapılmış bir hata miydi yoksa gayet bile isteye farkinda olarak mi yasandi bu durum.
Durumum gerçekten zor. İlk ne zaman olduğunu hatırlamaya çalışıyorum; 6 yaşında olduğunu hatırlıyorum ama daha önce olmuş mu, bilmiyorum. Abim benden 10 yıl büyük, yani bunu gençlik hatası olarak göremeyiz. Bir ya da iki kez olmadı; yaklaşık 5 yıl boyunca devam etti. Beni her bir kaç gece tecavüz etti ve ben küçüktüm. Ailem, küçükken bana 'Ailene güven, abine güven ve onu sev' diye öğretmişti. Ben de küçük olduğum için abimin bana eziyet ettiğini zannedmiyordum. Bana gelirdi, pis filmler izletirdi ve sonra tecavüz ediyor. Bana, 'Kimseye söyleme, aramızda sır olsun' derdi. O yüzden hiç babama ya da anneme söylemedim. O günden beri pis filmlere bağımlı oldum. Bıraksam bile birkaç gün sonra gözlerimi kapatamıyorum çünkü kapattığım zaman karşıma çıkıyor. Bana tahmin edilemez kadar zarar verdi. Kendimi kapattım, bir dostum bile yok. İnsanlarla konuşmaktan korkuyorum, çok utanıyorum. İnsanlar bana tuhaf bakıyor gibi hissediyorum. Son olarak, beynim oldukça yıprandı; artık 5+5 bile yapamıyorum, çok kötü bir duruma geldim. Abime gelince, hiçbir şey olmamış gibi davranıyor; benimle konuşuyor, şaka yapmaya çalışıyor, sanki normal bir kardeş gibi. Ben ise ona mesafe koymaya ve soğuk davranmaya çalışıyorum, ama ailem baskı yapıyor ve 'Git, ona yakın ol' diyorlar. Tek istediğim şey, sessiz bir şekilde uzaklaşmak. Hiç intikam almak istemiyorum. Abim şimdi iki yıl önce evlendi ve küçük bir çocuğu var. Eğer birine söylersem, çok büyük sıkıntılar olabilir. Peki sen Bu durumu atlattın mı yoksa hâlâ bu konu yüzünden daralıyor musun?
Bu durumu yaşadığımda çok küçüktüm boğazıma dayanan bicagi unutmak kolay olmadı bedenime dokunan eli , nefesi ve o iğrenc kokuyu sanki gözlerimi kapattigimda şimdi olmuş gibi hissederdim. Hep düşünürdüm bir kokuyu sanki şuanda burada kokuyormus gibi nasıl alabilir insan alıyordum. Garip olansa her şeyi hatirlayip Sadece yüzünu hatırlamıyor olusum. Sanki o koku burnumun ucunda ve geçmek bilmiyor.25 yaşında aileme anlatabildim. Anlatgigimda hafiflemiş gibi hissettim. Simdi canım eskisi kadar yanmıyor acı cekmiyorum ama kuzenimi soylmeye cesaret edemedim zaten tek bir seferlik olan ve bir daha tekrarlanmayan bir dokunmadan ziyadeydi. Belki de küçük oldugu için onunda bana farkında olmadan zarar verdiğini düşünerek içimde bir yerde onu affettim.
Senden çok özür dilerim, benim yüzümden tekrar hatırladın. Aslında bir kere içimde affettim ama hayat ne kadar zorlaşıyor ve ne kadar acı veriyorsa, o kadar fazla hatırlıyorum ve pes ediyorum. Ama dün karar verdim, bir psikoloğa gideceğim. Okuluma tekrar başlayınca kesinlikle gideceğim.
Öyle affetim dedim allahım ben onu affediyorum ama ben şu bağımlık yüzünden cennete giremezsem o'da girmesin
Özür dilemene gerek dediğim gibi artık canımı o kadar da yakmıyor. Hatali olan ben değildim. Kendimi suçlamayı kendimden igrenmeyi bıraktım. Eminim sende basaricaksin ama yüzleşmek belkide senin için sana iyi gelecek şeydir abinle yüzleşmeyi denedin mi ailene veya başka kişileri anlatmak zorunda değilsin ama en azından abinle yüzleşmek belkide bir çok sorunu cozmene yardım eder. Belki sen ondan uzak duramiyorken o senden uzak durmaya başlar.
Hiç bilmiyorum, çok farklı geliyor. Dediğim gibi, aileme zarar vermek istemiyorum. Ailemde tek çalışan abim, onunla yüzleşsem ne olacak, nasıl bir tepki verecek bilmiyorum. Belki de o, benim hiçbir şey hatırlamadığımı düşünüyor. Eğer ona bir şey olursa, ailem çok zor bir durumda kalacak.
Ailem bana bir gün bile sevgi göstermedi, ama korkuyorum; belki de onlara haksızlık ediyorum. Çünkü hayatımda genellikle böyle bir şey görmedim. Bu yüzden diyorum ki, belki sevgi var ama ben psikolojik olarak bozuk olduğum için göremiyorum.
Çok zor bir durum. Ona mecbur olman elini kolunu bağlamis psikolojik destek alman senin için şu an en iyisi daha fazla erteleme ve kendini suçlama olur mu suçlu olan sen degilsin
Kesin gidiyorum ama iyi bir psikolog bulmaya çalişyorum ve zaten öğrenciyim hem iyi biri hem fiyatı merhametli olması lazım.
15 gün sonra Bursa'ya dönecem orada kesin gidiyorum
Devlet hastanelerinde de işini iyi yapan psikologlar var. Ben devlete gitmiştim. Biraz işini iyi yapan birine denk gelmek zor ama istersen şansini dene
Birkaç kişiye danıştım, hepsi iş bulmanın zor olacağını söylüyor. Ama özel çalışan bir psikoloğa gittiğimde, kimse anlamaz ve kayıtlara geçmez.
Yani şimdi 20 yaşındayım ve o kadar yaşadım. çok merak ediyorum gelcek 20yıl daha ne olucak.
konusarak
Tamam bana kötülük yapmiş ama bende onun hayatı bozmak istemiyorum. Allah var o benim hakim alır