Kadınlarla geçinmek neden bu kadar zor?

30 yaşındayım, arkadaş ortamım da benle aynı yaşta. En fazla 1 yaş küçük ve 1 yaş büyük var aramızda. Ama bir kadınla anlaşmam için benden en az 5-6 yaş büyük olması gerekiyor. Kendi yaşıtımdaki kadın arkadaşlarımla takıldığımda günün sonunda ya kalbimin kırılmasından tansiyonum oynuyor ya da ağlıyorum, yaşıtlarımın bazı hareketleri bana ergence geliyor. Erkek kankalarımla takıldığımda hiç böyle sorun yaşamıyorum, mutlu ayrılıyorum yanlarından. Bi de ben genelde aman Ali Rıza bey ağzımızın tadı bozulmasın modundayımdır, bir problemde karşımdakini alttan alırım uzatmam ya da iki arkadaşım birbiriyle kavga edicek gibi olsa arayı yumuşatan ben olurum. Ama ben arayı yumuşatmasam nerdeyse 15 yaşında ergen gibi saç başa girecekler. 19 yaşında yeğenim var, inanın o bile daha olgun geliyor bazen bana. Bir problemde haksız olsalar bile sürekli kendilerini haklı görüyolar, ben onları alttan aldığım gibi kimse beni alttan almıyor, aksine bi de canımı daha fazla acıtacak şekilde davranıyorlar. Yani anlamıyorum gelmişiz 30 yaşına, benim bazı şeyleri akıl ettiğim gibi nasıl diğerleri bunları akıl edip olgunluk gösteremiyor. Gerçekten merak ediyorum. Kadınlarla geçinmek neden bu kadar zor?

Kadınlarla geçinmek neden bu kadar zor?
Cevapla