Etrafımdaki herkesten soğumaya başladım. Kimseyle konuşmak istemiyorum. Üstüne bide yalnızlık duygusu var içimde. Neden sizce?

Dediğim gibi bu aralar bende bir gariplik var nedenini bilmiyorum.
Etrafımdaki herkesten soğumaya başladım. Kimseyle konuşmak istemiyorum. Üstüne bide yalnızlık duygusu var içimde. Neden sizce?
Cevapla