Doktor adayıyım, evlilik insanıyım gönül eğlendirmeyi sevmiyorum ama çevremdeki bazıları evlilik yapma 40a kadar sevgili yap diyor?

Evlilik istiyorum diyorum ama etrafımdaki bazı yaş almış hemcinslerim kadınlarla evlenirsen başını belaya sokarsın hep ona bağlı kalırsın, sorumluluk tan hayatın mahvolur diyorlar. Sevgili yaparak yaşamalısın 40 tan sonra belki o zaman evlilik düşünebilirsin diyorlar. Sizce haklılar mı?
Haklılar
Haklı değiller, yanlış yol gösteriyorlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Doktor adayıyım, evlilik insanıyım gönül eğlendirmeyi sevmiyorum ama çevremdeki bazıları evlilik yapma 40a kadar sevgili yap diyor?
Cevapla