Evlilik istiyorum diyorum ama etrafımdaki bazı yaş almış hemcinslerim kadınlarla evlenirsen başını belaya sokarsın hep ona bağlı kalırsın, sorumluluk tan hayatın mahvolur diyorlar. Sevgili yaparak yaşamalısın 40 tan sonra belki o zaman evlilik düşünebilirsin diyorlar. Sizce haklılar mı?
Haklılar
Haklı değiller, yanlış yol gösteriyorlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tabiki degiller dogru kisiyi buldugunda ve evlendiginde bence çok sükredeceksin
Neden peki? Neden sürekli sevgili değiştirmek değil de evlendiğimde çok sukredecegimi söylüyorsun?
40 da çok fazla. En fazla 30a kadar ertelenmeli diye düşünüyorum
Sevdiğin biri varsa evlen. Yoksa etrafına bakman yeterli :))
Aslında kızlarla irtibatım yok. Ancak bi kızı beğenip tanımaya çalışabilirim sadece
Yani kızlarla arkadaşlık yapmadığım için bu şekilde olmak zorunda.
Neden kızlarla arkadaşlıl yapmıyorsun çekiniyorsun. Biz kızlar zaten çok çekingeniz
Kızlardan kendimi bildim bileli çok çekindim. Bilmiyorum artık benim huyumda mı var bu, yoksa ailemin muhafazakar oluşu mu etkiledi bilmiyorum. Ama hep böyle sürdü. Elbette çocukken kuzen kızlarla konuşuyordum birlikte yakar top oynuyorduk ama yabancı olduğum akraba olmadığım hiçbir kızla arkadaşlık yapmıyordum çünkü çok çekiniyordum sebepsizce. Her neyse ilk defa 11. Sınıfta (yani lise 3) iken bir kızla arkadaş oldum. 11. Sınıfta iken sınıfımızı değiştirmişlerdi. Sınıfın tamamı iki kişi oturuyordu bir tek benim yanım boş idi. Bir kız sonradan sınıfa geldi mecbur benim yanıma oturdu. Normalde kızlar kızlarla erkekler erkeklerle otururdu. Öyle o kız sayesinde kızlara karşı çekingenliğimi yenmeye başladım. Üniversitede de arkadaşlık yapmayı denedim ama çabuk sıkılıyorum kızlardan. Çocukluktan beri kızlarla konuşmadan yetiştiğim için her ne kadar çekingenliğimi yensem de yine de etkisi altındayım.
Yani kızlardan çabuk sıkılıyorum çünkü kızlarla arkadaşlık nasıl yapılır bilmiyorum. Ben sadece bir kızla sevgilim olacaksa yakınlık kurabilirim, bunun farkına vardım üniversitede.
Bir kızla görüşeceksem sadece sevgilim olacak kızla görüşürüm, kızlarla arkadaşlık bana göre değil. Ama işin ilginç yanı arkadaş edinmediğin zaman sevgili de yapamıyorsun. Bu yüzden bugüne kadar hiç sevgilim olmadı
Aslında bu çok hoş bir şey. Eğer senin de canını sıkmıyorsa bu durum içinden nasıl geliyorsa öyle davran çevrendekileri dinleme. Bende erkek lisesinde okumustum evime yakın diye. ona ramen erkeklerle muhabbet edemiyorum konuşurken gözlerine bakamıyorum ama bir güzel dövmüşlüğüm var lisedeyken 😂
Evet benim içimden evlenmek geliyor 🙂🙂 Fakat onların bu sözleri de can sıkmıyor değil. Bir gün acaba evlendiğim için pişmanlık duyar mıyım sorusu aklıma geliyor
Evlendiğin kişiye göre değişir. Sana hayatı zından edecek kaprisli biriyle evlenirsen hergün lanet okuyabilirsin ahananannana
Bu yüzden evleneceğim kişiyle nişanlılık süresini mümkün olduğunca uzun tutup onu gerçek anlamda tanımam gerekiyor sanırım
Evet mantıklıymış bu. Nişanlılık bence en fazla 6 7 ay sürmeli diye düşünüyorum. Sen ne kadar süreden bahsetmiştin
En fazla 6-7 ay mi 😂😂 bizde normal süre o kadar zaten
Ben 1,5 yıl dan bahsetmiştim 🙂🙂
Yani nişanlılık dahamı uzun sürmeli
Evet bence öyle olmalı. Hem bu sadece benim açımdan değil kız açısından da faydalı. Belki de kız da benim karakterimi sevmicek?
Nişanlandıktan sonra kızlara karşı çekingenliğin azalmaya başlar bu sayede. Bu durumda aldatmayı getirebilir
İyi de şu anda kızlara karşı çekinmiyorum ki. Sadece bir kıza yaklaşırsam sadece karım olan kıza yaklaşmak isterim dedim. Yani kızlarla arkadaşlık sevmiyorum. Sadece iş icabı resmi bir konuşma olur o kadar.
Yani istersem kızlarla sohbet edebiliyorum çekinmeden. Fakat işte kızlarla arkadaş olmayı sevmiyorum 🙂
Hmm anladım şimdi. Umarım ilerde evlendikten sonrada kız çevren olmaz 😂
Neden dedin bunu 😂😂😂
Doktor olduğum için kızlar sürekli yakınlaşır diye mi?
Ama şu an bile benimle irtibat kurmak isteyen kızlar oluyor ama ben istemiyorum konuşmayı. O zaman da aynısı olmaz mı?
Ben senin için ve ilerdeki eşin için diyorum. Umarım aldatma gibi kötü alışkanlıklar edinmezsin. Ayrılırsanız olan çocuklara olur. O yüzden oyle dedim
Evlendikten sonra erkekler çok değiliyor diye biliyorum yani en azından evli kadınlar öyle diyor.
Yok eşim beni genel anlamda tatmin ederse neden aldatayım ki?
Bilemeyeceğim o kadar detayını
Ben bir kere bir kıza yanaşmam. Aldatabilmem için kızların bana yanaşması gerekir. Ki onda da reddederim zaten 🙂
Zaten kızlar da erkeklere yanaşmaz, ilk adımı hep erkekten beklerler öyle değil mi?
Çoğu or*sbuların en çok çok evli erkekler ilgisini çekiyor Afedersin. Ben bu kırtlar sofrasında kimseye güvenmem sjsjsjskksms
Neden evli erkekler ilgisini çekiyor?
Bu arada sen kimseye güvenmem diyorsun ya. Eeee evlenirsen kendi kocan kim olursa olsun güvenmicek misin?
Çünkü daha kolay etkileyebiliyorlar ve şantaj yaparak dolandırıyorlar. İşte bende resimlerin var şu kadar para vermezsen karına gösteririm tarzı şantaj yapıyorlar. Hiş haber izlemedinmi 😄
Ya aslında bir tanıdığım in başına gelmişti 😂😂 Facebook tan görüntülü konuştuğu kadın soyunuyormuş görüntülü aramada , işte adam da mastürbasyon yapıyormuş (afedersin) kadın bir şekilde o ekran videosunu kaydetmiş. Adamı tehdit etmiş. Adam hayır para göndermicem ne yapıyorsan yap demiş. Sonra kadın 5-6 Facebook taki aynı soyada sahip arkadaşlarına göndermişti o videoyu. Adam rezil olmuştu
Haketmiş 😂😂
Evet 😂😂 Sen olsan böyle bir durumda kocana karşı ne yapardın?
Boşardım ne yapacağım ahahahahha
Adem diye biri istek atmış o senmisin
Evet benim
İnançlı her insan evlenmelidir. Zina büyük günah.