Ben mi görüyorum dedim? Off off işte anlamazsınız siz banane yani ama bu şeylerde yanan kızlar oluyor. Bir erkek olarak erkekleri kötülüyorum ablacım ve benim üzerime yürüyorsunuz hala. Aç şu siteye bak bunlar gibi ne kadar fazla erkek var. Tek amaçları o. Neyse kız evlenmek falan da istemiyorsa zaten sorun yok. Ha babasına üzüldüm ne diyeyim
Abicim bak şimdi birazdan o diğer arkadaş bana hak vermeyecek büyük ihtimalle ama neyse. Erkekler genel olarak üçe ayrılır. Bir kısım asla evlenmek istemez. Diğer kısım ise cinsellik evlenmesinde önemli etkene sahip diye evlenmek ister ve bu kişiler sevdiğini elde edince o türlü istese bile evlenmek istemeyebilir veya bir süre sonra neden evleneyim der. Üçüncü tür ise daha aşk adamıdır zaten dokunmaya kıyamaz bile ve genel olarak her şeyi evliliğine saklamak ister. İşte anlamıyorsunuz bak ben seni düşünüyorum banane yoksa ne halt yersen ye benim de sevdiğim bir kadın var ve o benim hayatımdaki en üst noktada. Ben sana eşyasın demiyorum ama bir süre sonra hayatına giren başka biri olursa sana bu muameleyi yapacak ve sen bu adamdan yediğin tekmeyi unutmayacaksın. Ya adamla bak düşün aynı evde yaşıyorsun, cinsellik var dert yok sorumluluk yok. Bu adam senle niye evlensin bir düşün?
Bana kötü muamele yapacak biriyle sevgili olmam ben de. Evlenmeyi düşünmüyoruz zaten ama beni seviyor eminim. Cinsellik de pek yaşamıyoruz sayılır o beni böyle kabul etti değer veriyor
Yine de sana tavsiyem bir erkek için babanı kaybetmeye değer mi be? Yarın o erkek gitse baban da yanında olmayabilir ona göre. Hele ki kızlar için baba daha bir önemlidir ona göre
Ya bak şimdi sen diyorsun ya şimdi o beni çok seviyor değer veriyor bırakmak istemiyor. Bir erkek kitlesi için sen tabiri caizse elmas gibisin. 18-19 yaş kız yani havada kapmak isterler. Daha saf onlara göre daha bir kandırılmaya müsait falan tam yani. Kızlar da özellikle o yaşlarda kendini aşırı olgun ve çok bilmiş sanar ve büyük bir kısmı çok yanılır. Bu arada gördüğüm şeyler söylüyorum sana. Çok var senin gibi olan. Ne kadar insanlara karışmayacağım ne halt ederlerse etsinler desem de ahh şu kalbim off dayanamıyorum. Neyse benim görüşüm bu yönde.
Neyse hayat senin yaşayıp göreceksin ve bunun sonunda elbette bir olgunluk dönemine gireceksin. En azından şu an değil. Ben en az acıyla gir isterdim ama bazı acı iyidir insana büyük tecrübe olur ve erkenden olgunlaştırır
Çocuk aldıran gençlerdeki psikolojik ve biyolojik sıkıntıları gösteren arastirmalara bi bak istersen o iş o kadar kolay mı. Evliliğe gelince 19 yaşında bulduğun bu adaydan gerçekten koca olur mu onu evliliğe uygun aday olarak mı seçtin
Cinsel eğitim eksikliğinden kaynaklanıyor bunlar hep aq ya. Babanın endişelerinin temeli dediklerimden gelmesi gerekirken (belki gerçekten öyle ama bunu seninle konuşmadigi icin bilmiyorsun) o toplum korkusundan bu kısıtlamayı yaptığı için sen de içselleştiremiyorsun tabi. Neyse babanı s*ktiret işte dediklerime göre düşün karar ver ne diyeyim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
İmzaya bu kadar takılmamasını söyle, çok gönlü olacaksa en yakın matbaadan nikah defteri çıkartıp imzala da gönlü olsun
soran vatandaş bu cevaba kulak vermelisin çok mantıklımsı falan filan.
Mantıklı
Kızının doğum evlenmeden elin herifinin karısı gibi yaşaması her babanın zoruna gider adam haklı yani
Of ama benim hayatım bu
Adam haklı aslında seni düşünüyor. O çocuk yarın öbür gün seni bırakıp gitse senin canın yanacak
Niye
Ne, niye? Kullanıp atmış olacak seni bir eşya gibi. Baban gibi değil o maalesef.
Ayrılsak ne olacak ki
Kullanmak değil bu ikimiz de mutluyuz
Erkeler kız arkadaşı olunca aynı eve çıkınca hiç bir şey olmuyor kız yapınca mı sorun oluyor anlamıyorum kızi aşıya olarak bile görmen iğrenç
@PERI113 teşekkür ederim
Ben mi görüyorum dedim? Off off işte anlamazsınız siz banane yani ama bu şeylerde yanan kızlar oluyor. Bir erkek olarak erkekleri kötülüyorum ablacım ve benim üzerime yürüyorsunuz hala. Aç şu siteye bak bunlar gibi ne kadar fazla erkek var. Tek amaçları o. Neyse kız evlenmek falan da istemiyorsa zaten sorun yok. Ha babasına üzüldüm ne diyeyim
Bu yaşta evlenemem
Neyse evlenmeyi düşünüyorsan o iş zor bence. En azından bu arkadaşla zaten anlarsın ileride ne demek istediğimi de neyse
Nasıl yani neden evlenemem
Abicim bak şimdi birazdan o diğer arkadaş bana hak vermeyecek büyük ihtimalle ama neyse. Erkekler genel olarak üçe ayrılır. Bir kısım asla evlenmek istemez. Diğer kısım ise cinsellik evlenmesinde önemli etkene sahip diye evlenmek ister ve bu kişiler sevdiğini elde edince o türlü istese bile evlenmek istemeyebilir veya bir süre sonra neden evleneyim der. Üçüncü tür ise daha aşk adamıdır zaten dokunmaya kıyamaz bile ve genel olarak her şeyi evliliğine saklamak ister. İşte anlamıyorsunuz bak ben seni düşünüyorum banane yoksa ne halt yersen ye benim de sevdiğim bir kadın var ve o benim hayatımdaki en üst noktada. Ben sana eşyasın demiyorum ama bir süre sonra hayatına giren başka biri olursa sana bu muameleyi yapacak ve sen bu adamdan yediğin tekmeyi unutmayacaksın. Ya adamla bak düşün aynı evde yaşıyorsun, cinsellik var dert yok sorumluluk yok. Bu adam senle niye evlensin bir düşün?
Bana kötü muamele yapacak biriyle sevgili olmam ben de.
Evlenmeyi düşünmüyoruz zaten ama beni seviyor eminim. Cinsellik de pek yaşamıyoruz sayılır o beni böyle kabul etti değer veriyor
Teşekkür ederim yine de
Ne diyeyim banane amann ama baban olsaydım çok canım yanardı gerçekten sorunu daima kendimde arar bir ömür ve kafayı yerdim. Neyse ne diyeyim aman
🥲
Yine de sana tavsiyem bir erkek için babanı kaybetmeye değer mi be? Yarın o erkek gitse baban da yanında olmayabilir ona göre. Hele ki kızlar için baba daha bir önemlidir ona göre
Zaten böyle olmasına çok üzüldüm keşke benimle konuşsaydı
Sen onla konuşmaya çalış. Ne bileyim işte sen bilirsin ama dene
Tamam teşekkür ederim
Bu arada yanlış anlama ama hiç olgun olduğunu düşünmüyorum en azından şu an. Umarım pişman olmazsın kardeşim daha yaşın çok küçük.
Peki
Son bir sorum var sana sevgilin kaç yaşında?
Ne önemi var ki
Sen bir söylesene lütfen
Tamam 25 yaşında
Okk tamam yorum yapmicam daha 😂. Niyeyse içinde bir masumiyet var ve üzüleceksin gibi hissediyorum ama umarım ben yanılırım neyse.
Çok mu yaş farkı var
Ya bak şimdi sen diyorsun ya şimdi o beni çok seviyor değer veriyor bırakmak istemiyor. Bir erkek kitlesi için sen tabiri caizse elmas gibisin. 18-19 yaş kız yani havada kapmak isterler. Daha saf onlara göre daha bir kandırılmaya müsait falan tam yani. Kızlar da özellikle o yaşlarda kendini aşırı olgun ve çok bilmiş sanar ve büyük bir kısmı çok yanılır. Bu arada gördüğüm şeyler söylüyorum sana. Çok var senin gibi olan. Ne kadar insanlara karışmayacağım ne halt ederlerse etsinler desem de ahh şu kalbim off dayanamıyorum. Neyse benim görüşüm bu yönde.
Şu siteye bak 30-40 yaşındaki bana göre amca tipli adamlar bile 18-25 yaş diyor. E düşün daha ne diyeyim.
Anladım
Neyse hayat senin yaşayıp göreceksin ve bunun sonunda elbette bir olgunluk dönemine gireceksin. En azından şu an değil. Ben en az acıyla gir isterdim ama bazı acı iyidir insana büyük tecrübe olur ve erkenden olgunlaştırır
Tercihini yapmışsınız babanı niye düşünüyorsun ki şimdi
Seviyorum babam sonuçta
Ama tanıyorsun onu ve asla kabul etmeyeceği birşeyi yapmışsın bazen yaptıkların söylediklerini siler atar
O yüzden saklıyordum zaten
Yaşancının mumu yatsıya kadar yanar sözü var biliyorsundur ama tecrübe ettin artık
Üzgünüm keşke anlayışlı olsaydı da babam, söyleyebilseydim yalana gerek kalmasaydı
Evlenmek istediğini söyleseydin
Bu yaşta evleneyim mi yani
Onun ailesi falan da işin içine girecek
Girsin
İşin zor Allah kolaylık versin inşallah sevgilin de seni yarı yolda bırakmasın yat kalk du et
baban tutucu biriyse bunu yapabilir şaşırmadım.
asla aynı eve sevgilimle çıkmazdım o ilişki bitince ilerisi ne olacak düşünmüyor musunuz
Düşünebildiğini sanmıyorum. Genel olarak düşünebilen biri değil bence.
@jeru_ belki de :)
Sen nezaket dolu bir insanın iyi niyetli davranıyorsun sadece : )
@jeru_ ayıp
Biterse bitsin ne olabilir
Bence baban çok haklı yaşın basın kaçta sevgilinle beraber aynı evde yaşıyorsun git evlen daha iyi
Evlenmek için küçüğüm
sevgilinle aynı evde kalmak için büyük oldugunu falan mı düşünüyorsun. d
Reşitim zaten
yok anlamıyorsun aynen kanka ondan
Evlenmeden sevgiliyle yaşamak da ne demek
Ama neden olmasın
Ben de aynisini yapardim herhalde
Anlamıyorsunuz
Neyi anlamıyorum mesela
Bu kötü ya da yanlış bir şey değil ki
Erken yaşta evlilik dışı hamile kalma riski var ortada neresi iyi birsey
Hayır hamile kalmam, istemiyorum zaten
Sevgilim de istemiyor
Iatemeyince risk yok olmuyor
Korunuruz yani yaparsak, bir şey yaşamadım ki zaten
Hiçbir yöntem %100 korumuyor ve aynı evde yaşıyorsanız yapma ihtimaliniz çok yüksek. Babanın tepkisi için yeterli bir sebep
Aynı evde yaşamadan da yapabilirdik ona bakılırsa
Olsun sonuçta çokk düşük ihtimal bu
Evet ama bu şekilde ulaşmayı kolaylaştırıyorsunuz ama. Valla alınacak bir risk değil ama herkesin kendi hayatı
Seks yapmayacak olsam sanki babam izin verecek mi
Adam nasıl güvensin aq😄
Ya hamile falan olmam tamam mı bu bahsettiğin çok düşük bir ihtimal.. Ayrıca yapmıyoruz 😔 o da biliyor yapamıyorum zaten
%2 civarında bir ihtimali var ki bence korkutucu bir oran ve cinsel hayata giriş yaptiginda o kadar basit olmadigini anlayacaksin. Senin hayatin🤷🏻♂️
Of
Sadece olaya babanın açısından bakabil diye uğraşıyorum yoksa özgürsün
Aldırırım en kötü evlenirim ne olabilir ne düşünüyor ki anlamıyorum
Olmayacak zaten öyle bir şey
Çocuk aldıran gençlerdeki psikolojik ve biyolojik sıkıntıları gösteren arastirmalara bi bak istersen o iş o kadar kolay mı. Evliliğe gelince 19 yaşında bulduğun bu adaydan gerçekten koca olur mu onu evliliğe uygun aday olarak mı seçtin
Hayır sadece onun yanında rahat hissediyorum
O beni olduğum gibi seviyor ailemin aksine
O seni işine geldiği gibi seviyor, ailen iyi olacağını düşündükleri şekilde olmanı istiyor. Çık artık ergenlikten 19 olmuşsun
Ailem işine geldiği gibi seviyor asıl, işine gelmeyince de böyle reddediyor işte onun tek düşündüğü başkaları duyarsa ne der acaba rezil olur mu..
Cinsel eğitim eksikliğinden kaynaklanıyor bunlar hep aq ya. Babanın endişelerinin temeli dediklerimden gelmesi gerekirken (belki gerçekten öyle ama bunu seninle konuşmadigi icin bilmiyorsun) o toplum korkusundan bu kısıtlamayı yaptığı için sen de içselleştiremiyorsun tabi. Neyse babanı s*ktiret işte dediklerime göre düşün karar ver ne diyeyim
Babam ikisini de düşünmüş olabilir bilmiyorum. Cinsellik yaşamam ben de o zaman
Çok saf yaklaşıyorsun sevgilinle yaşayıp sevişmeyeceksin demek😄 ama belki de başarırsın gönlünce olsun
En azından seks yapmıyoruz olmaz bebek falan işte
Peki🙂
Şimdi anladın mı beni
Anlayacağım bir şey yok ki küçüğüm ben o riski almaya karşıyım ve sebebini de açıkladim diye dusunuyorum
Yapmadığım sürece risk yok bu durumda babam haklı değil
😄tmm
Teşekkürler 😅
Rica😄
Adam haklı seninle sadece konuşmamakla yetiniyorsa iyi😅
Hakli adam cok buyuk bir yanlis
Reddedecek kadar mı yani..
Ilerde anlarsin
Hayır ayrılsak da bir şey olmaz ki zaten
tamam devam et
Tamam
Yemediğin nane kalmamıştır peder bey haklı
Kötü bir şey yapmadım ki ben
Kızım baban haklı orp kızı kimse evlâd olarak görmez gerçi trol soru ama cvp bu
Ne alaka ya neden hakaret ediyorsun
Trol soru zaten boş ver
Madem öyle boş verseydin ben o* değilim
Orp ne demek?
Onu bir netleştirelim?
Ahlaksız kolay elde edilen kadın demek
Eşinden başka ile yatana orp denir
Hayır
Sen yanlış biliyorsun
Ben değil kızlara sor
Trol soru sormak peki niye
Niçin erkekler pembeli hesap açıyor neden misal sen
Ben erkek de değilim anlamıyorsun
Erkek olmazsan şizofren bir kızsın o halde işin gücün Yok
Niye ya niye böyle düşünüyorsun ne yaptım sanki
Neyse bana yazma işim var
Niye bu tarz şeyleri normalleştirmeye çalışıyorsunuz anlamıyorum cidden.
Neden olmasın
Bir ergenin yalan sorusu
Annen ne diyor
O da istemiyordu ama haberi vardı
Zamanla affeder, annen de konuşsun
Umarım..
Nasıl ogrenmis
Annem yüzünden
Ne desin?
gidip sarıl
Neden
Doğru yapmış
Haklı.
Barışır zaman ile
özür dile