Ankarada yaşıyorum. Birisiyle tanıştıktan sonra kısa bir sürede kafama uyarsa çok iyi ilişki kurabilirim. Bir süredir yalnız takılıyodum sadece belirli kişilerle ama artık sosyalleşmeye başlıyorum. Ne yapabilirm ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Öncelikle yapman gereken sıcakkanlı olman. Bu çok önemli bir konudur. Insanlar seninle muhabbet etmekten haz duymalı ve çekinmemeli. Canayakın olki pasif kişilikler bile senin yanında canlansın. Sonra güzel olmasan bile bakımlı ol. Bu kendine güvenini getirir ve gün icindeki enerjine yansır. Buda insanlarla daha pozitif iletisim kurmani sağlar. Ek olarak cekingen biriysen karşı cinsten konuskan ve zeki sana asla farklı gözle bakmayacak bir dost bul kendine. Kurabildigin kadar uzun cümlerle konusup muhabbeti sürdürmeye çalış. Bunun yararları test edildi onaylandı merak etme. Simdilik bu kadar yeterli sanırım :)
08 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi kafama uygun birisiyse baya baya sıcakkanlıyımdır. benim sevdiklerim sürekli benle konuşurlar ve severler zaten yani aslında yalmız değilim ama yeni arkadaş yok onlar çok sıradanlaştı hep aynı şeyler bende onlarla takılmaktansa yalnız takılmayı yemi şeyler denemeyi seçtim. Ama buda sıktı onun için yeni insanlar daha iyi olur. Çevremde bir sürü insan varda hepsi ne biliyim sıradan aynı şeyler artık benden daha asosyaller
- +1 yıl
Hmmmm cok iyi taman ozaman sen olayin asıl problem yaratan yerini halletmissin sıkıntı yok. Öncelikle ilk tavsiyem bir entruman ögrenmeyi deneyebilirsin. Bunun sayesinde bir müzik ortamına girersin ve bu ortam oldukca kapsamlidir benim ortamimda şu an bu eğlencelidirde. Her iki cinstende istemedigin kadar arkadasin olur kafana yatanları secersin aradan. Bir diğer tavsiyem suanki bikac samimi arkadasinla bulundugun yerdeki islek mekanlara sıklıkla uğra ve bir bahaneyle yan masalardaki yasıtlarınla iletisim kurmaya calis. Buda arkadas cevreni baya genisletecektir snucta hic tanimadigin insanlar farkli ortama giriyosun. Bir diger tavsiye yaz icin. Yazın genclerin takıldıgı mekanlarda kısa süreliğine çalış. Ben calısmıstım ve günlük yasamimdaki insan sayisini ikiye katladım diyebilirim. Senin yasini , calisiyomusun ogrencimisin bunlari bilsem bu liste dahada uzatilabilir. Aklina takilan noktalari sorman daha yararina olacak sanirim
Soran+1 yılMüziğe yeteneğim yok gibi brnim sorunum çabuk sıkılıyorum ya gitar keman piyano kursuna gittim bir kaç haftayı geçmedi dans kursuda öyle yemek kursları deneyemiyoeum bile beceremiyorum tiyatroya gittim onun da ulaşımı tersti bıraktım resme yeteneğim var onun içinde kursa gittim bu aralar tekrar gitmeyi düşünüyorum bir yerde çalışma olayı ise ailem izin vermez zaten.. öğrenciyim yani bol bol zamanım var
- +1 yıl
Masallah yani o kadar seyi yapmissin sana yapıcak sosyal aktivite kalmamis. Neyse secenekler bitmez bitmez. şu an ben fitness a gidiyorum ve bir dövüs klübü üyesiyim. Sende spora git ya da herhangi bir spor dalıyla profesyonel olarak ugras kesinlikle yarari oluyo turnuvalar maclar falan. Ama bir dövüs sanatıyla ugrasmanı kesinlikle tavsiye ederim. İyi stres atmanı sağlıyo ve muhattabın olan yaş grubu seviyesini biraz daha yukarılara çekersin bu sayede cabuk sıkılmazsın. Biraz değisik olcak ama buda bir secenek. Siyasi görüşün ne ise artık bulunduğun bolgedeki genclik kollarina katil ve bir sure aktif rol oyna bununda artıları olur. Bir diğer secenekte kış mevsimindeyiz. Dısarida sosyal aktivitede bulunman zor. Oyun salonlarına ya da genclerin odak naktası olan yerleri mesken tut öğrencisin sonucta simdi avaralik yapman en büyük kakkın.
Soran+1 yılSağlık sorunları yüzünden spor olmuyor kendimi zorlamamam gerek yapacağım en büyük spor günde bir kaç saat yürüyüş. Bir yere gidip herkes bir gruplayken yalnız oturmak da garip oluyo genelde
- +1 yıl
Sağlığın el verdiği kadar yap sıkıntı yok. Bide kriterlerini biraz azalt ve tabularını biraz yık. Elinden geldiği kadar çok insanla muhatap ol ve konusabildigin kadar konus ama sacmalama. Yoksa bu is biraz zor gibi görünüyo. Çevrene ne sekilde ve ne derece uyum saglayacagini sen belirliceksin sonucta
Soran+1 yılÇoook teşekkür ederim
En İyi Cevaplar
Ankarada dost kitapevinin önünde dur dakika 10 kişi konuşmaya çalışır :)
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet orda öyle direk numaranı verir misin diye girince konuya bende direk vermeyince olmuyo
Soran+1 yılKitapevi değil mi doğrusu zaten
Soran+1 yılKız erkek ayrımı yok herkes istediğini yapsın kız abaza az ama daha
- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılTakıldığın 2-3 arkadaşın arkadaşlarını falan getirsin. Senin de varsa başka bir arkadaşın sen de getir. O şekilde arkadaş partileri, toplanmaları, film izleme günleri falan yapılabilir :)
13 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlarım sadece yani arada konuştuklarım yakın arkadaşım yok
- +1 yıl
Onlarla yakınlaşmak senin elinde.. İmkanın varsa evine davet et, beraber film izleyelim falan de vb. Dışarı çağır. Ortak noktaları yakala. Mesela onların çoğunluğu canlı müzik dinlemeyi seviyor diyelim. Bir akşam hep beraber canlı müzik dinlemeye gidebilirsiniz.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
24Cevap
+1 yılankarada bende yeniyim ama izmirden sonra sosyalleşecek pek bir yer bulamadım.. Bestekar desen belli başlı kişilerle sadece Heyy desen o da cuma - cumartesi sadece.. bulursan bir çözüm haber ver
010 Yorumla
SoranDaha bulamadım
- +1 yıl
yeni mi yerleştin ankaraya
Soran+1 yıl2 yıl oldu heralde de taşındım ankaraiçinde yani
- +1 yıl
nereleri tercih ediyorsun haftasonları
Soran+1 yılDeğişiyo aslında her hafta başka yere gidiyorum
- +1 yıl
cuma - cumartesi akşamları bestekar iyidir.. arkadaşlarla elpaso buluşma yerimiz.. gayet eğlenceli bir yer aslında.. denedin mi
Soran+1 yılDenemedim belki denerim bir ara
- +1 yıl
orda rıfat sana bir longıceland yapsın.. start stop direk devreye girer :)) selamımı da söyle o işini bilir :)
Soran+1 yılGidersem söyliycem
- +1 yıl
gitmeden mi :)) gittikten sonra söylersen olmaz :P
genelde okul, kurs, sosyal faaliyetler (yardım, eğlence, gezi, klüb vs) insanlarla ortak birseyler yaptığın ortamlardan birşeyler düşünebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılAnkaranın bu kara kısında ne yapıcaksın evde yemek ilan ver hatta ickide olsun hatta benide cağır skdajkdlsjakldsjkldsjakds :D
039 Yorumla
Soran+1 yılYemek yapamam
- +1 yıl
lsfjdklfjdkjdkjkdfj :D piizza mizza bişiler ısmarla bari nası ev sahibisi, n sen :d
Soran+1 yılPizza ısmarlarım djdjdjsk yemek yapsam ev evlikten çıkar yakarım zaten
- +1 yıl
harbi yapıcak hiç bişi yok buranın havasımıdır karı kısımıdır anlamadım cok skıcı olabiliyo bazen kıslar
- +1 yıl
eehjejejejejkej :D ouww bak pizzaya hayır demem ben şarapda benden hadi :d
- +1 yıl
gerçi, pizzayla bira daha iyi gider amaa
- +1 yıl
Ankarada nerdsnn?
Soran+1 yılEtlik aşağı eğlence oralardayım.
Soran+1 yılİçkiyi bırakıyorum ya yavaş yavaş
- +1 yıl
teyzemlerde orda simdi sanada gelinmes ki nası oralar bura felket bende cayyolundaym
- +1 yıl
dsdksjadksdjs :D bende bırakıyodum ama bırkaamdım dahada bir baglandık birmbirimize :d
Soran+1 yılşu an etlikte değilim bir akrabama geldim de burası baya bir kar var ve buz gibi dışarda bir yürüyüm dedim 5 dk sonra koşa koşa eve geldim
- +1 yıl
Dışarısı felakett yaa gir iceri ne işin var dışarda doncan :d
Soran+1 yılkat kat giyindim de apartmandan çıktım sokağın köşeye gelmeden geri döndüm
- +1 yıl
dsjkhdjsajdsajdsjka :))) normalll
- +1 yıl
yapcak bişşi yok yaa ben bir şarap daha doldirim
Soran+1 yılyalnız keşke kendi evimde olsaydım bir şeyler yapardım en azından burdan iyi
- +1 yıl
Misafirliğemi gittin naptın sen
- +1 yıl
Yatıya mı gittin :d
Soran+1 yılYolda gördüm canım sıkılıncada onlarla geldim sonra onlar işte iki kuzenim birisi sevgilisinin yanına biriside arkadaşının yanına gitti ev bana kaldı
- +1 yıl
hahahahahaah :D sen onlara gittin onlarda seni evde mi bıraktı tek başınaaa :D
Soran+1 yılMalesef :/
- +1 yıl
Eee yapcak bişide yok tabi walla bende oturyrm öyle kös kös işte hatta acıktım bile gerci sen yemek yapamıosun :((
Soran+1 yılEvet aa brnde açım bişey yememiştim yani öğlen yedim en son ben şimdi ne yiycem burda?
Soran+1 yılEvde hiç bir şey yok abur cubur var sadece djsjksdjsj
- +1 yıl
sajdhsksahjsahjdahdjsa :=)) ahaa aclıktan ölcennn :D
- +1 yıl
Eee ne yiyoruz ozaman :=))
Soran+1 yılCips limonata milka ve bir kaç bisküvi var makarna bile yok belki yapabilirdim kahvaltılık bir şeyler de olurdu hiç bir şey yok bunlar nasıl yaşıyorlarsa evde artık
- +1 yıl
Bence de onlar yasamıyo :( bana da yappp bende acımm
Soran+1 yılMakarna mı onu yapabilirim sanırım en kolay yemek olması lazım sos hariç onu bile yapmayı denemedim daha djsjsjs
- +1 yıl
pufffff ben makarna hastasıyım saolll canım mı icee cektirdinnn :(( nerde ev gelim ben yaparım sende bak ögrenn
Soran+1 yılEv... yolda uydum altındağ diyorlardı aydınlıkevler falan o kadarını biliyorum
- +1 yıl
lodjskldjsakdjhsakdjsak :D git yap makarnaa senn bende bakim bişlerr harbi aşerdim resmen makarna
Soran+1 yılMakarna bile yokki evde
Soran+1 yılZaten yapamazdım
- +1 yıl
voovv abur cuburla idare ediceksn ozmn :)
Soran+1 yılMalesef eve bir bakıyım bişeyler sipariş edebileceğim bir numara falan bulurum belki
Soran+1 yılBu saatte artık ne olursa
- +1 yıl
Bak bende bişler yapım
Bilgisayarı kapat ayakkabını giy yemek yemeye yürümeye arkadaşlarının evine. Kalk bir yere git oturma bunun basında :)
04 Yorumla
Soran+1 yılBu havada dışarı çıkmaya üşeniyorum yeni geldim zaten ev sıcacık :)
Soran+1 yılDışardadırlar ya da gelmezler
Sanalda kalma. Amacın işin olmasada rastgele çık dışarı öylesine dolaş arkadaşın yoksa bile. Hiç değilse gözlem yap insanlar neler yapıyor diye gerisi kendiliğinden gelir.
08 Yorumla
Soran+1 yılEve girmiyorum zaten orda sorun yok sürekli dışardayım da arkadaş ortamı nasıl yapılır
Soran+1 yılGeziyorum
Soran+1 yılYalnız geziyorum bir şey olmuyor
Soran+1 yılHer hafta başka yer değişiyor yani belirli bir yerde takılmam
+1 yılSpor salonuna git yap bir entsrüman kursuna git diksiyon eğitimi al sinemaya git dini sohbetlere katıl kitap oku yeter
00 Yorumla
+1 yılbir bara git ve bir erkekle tanış. o akşam kendini o erkeğe bırak. sonra al sana 5 yıldızlı sosyal bir insan çıkar. ama...
04 Yorumla
SoranFazla gerkesiz saçma mantıksız böyle mutluyum ben
- +1 yıl
hmm aşırı sosyallıktan hoşlanmıyorsun. okul kantinine git bir kaç kişitle tanış sonra numirelerini iste. bir kaçına kendini bırak yiyiş yiyiş gerisi de gelir.
Soran+1 yılArkadaş olmak istiyorum başka bir şey değil
- +1 yıl
peki o zaman gel takılalım. iki tur atar hayvanat bahçesine gider bir kaç arkadaşla buluşur toplu olarak pointbola ya da kafe gibi yerlere türkü barlara falan takılırız. olmadı bowlinge falan gideriz...
+1 yılAnkaranin havasindanmidir suyundanmidir bende ayni durumdayim :P
01 Yorumla
Soran+1 yılBaya var demekki ankaradan kaynaklı
Sosyalleş işte biriyle tanış o seni sosyallerştirir gez toz ortama gir
01 Yorumla
Soran+1 yılOnla nasıl tanışcam
yahu sosyalleş ama yine yalnız takılmanı sana tavsiye edrim :D
03 Yorumla
Soran+1 yılHeralde yani yalnız üst üste 3 filme gitmeyi tüm günü yalnız geçirmeyi bırakamam sadece azaltırım
Soran+1 yılAsıl soru şu "Arkadaş ortamı nasıl yapılır?"
+1 yılbende ankarada yasıyorum profosyonel bı asosyalım))) ıs guc sebebıyle)))
08 Yorumla
SoranBen sürekli dışardayım da hep yalnız takılıyorum
- +1 yıl
valla ben en son 4 ay oldu kızılaya gıdelı atölyemden dısarı adım atmıyorum hem cıkacak kımse yok hem yogunlugumda bırı olsa bı sekılde cıkarım belkıde ıste o yuzden bu yuzden kapandım)
Soran+1 yılKızılay işim olmasada eve haftada en az bir iki kızılaydan geçiyorum.. atölye ne atölyesi
- +1 yıl
burada paylasamam ama mimari üzerine atölye https://i.hizliresim.com/5oYO0L.jpg)))
Soran+1 yılResim açılmadı ama mimari fazla iyi ya asosyalliğe herşeye değer ve hayalim
- +1 yıl
gormen gerekır o zaman begenırsın yaptıklarımı)))
Soran+1 yıl:)))
- +1 yıl
mesaj atarsan paylasırım zaten asosyalım benden arkadas olamaz yanı)
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnkara da mı? ben yapamadım. 9 aydır sadece 2 kişi ile tanışabildim. o da iş arkadaşım zaten.
00 Yorumlaerkeklerle takıl ye iç seviş biraz sıcakanlı ol :)
00 YorumlaBu hafta sonu ankamall e gidelim ister misin?
08 Yorumla
Soran+1 yılAnkamall tamiri bitti mi?
Soran+1 yılYarın ankamalle gidiyim o zaman baya oluyo gitmeyeli
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılgidiyorum şimdi evden çıkıyorum
- Aile & Toplum konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılKurs vb yerlere yazıl
08 Yorumla
SoranHer türlü kursa gittim heralde
SoranMaymun iştahlı yım yani bir şeyden çabuk sıkılıyorum biraz
- +1 yıl
Çok yakın bir arkadaşım da seninle benzer özelliğe sahip.. Çocugu 101e çağırıyoruz iki oyun sonra sıkıldığını belli eden hareketler yapıyo,,, Gezmeye gidiyoruz yarım saat sonra isteksiz hareketler,,, Gına geldi bişey yapılcaksa en son onu ararım :) Güzel bir huy değil dikkat et
Soran+1 yılYok öyle şeylerde değil çabuk sıkılıyorum derken sabredemiyorum şimdi gitar kursuna gittim çok uğraş gerektiriyor orda o mükemmle çalılyor biraz uğraşıyorum sonra olmayınca sıkılıyorum. Gezerken falan sıkılmam ama hep aynı yerlere gitmem
- +1 yıl
Fedakarlık yapmadan da öğrenilmez herkes bilerek gitmiyo acemilik dönemi elbet olcak alışmaya keyfini çıkarmaya bak
Soran+1 yılSence bunu bilmiyo muyum ilgimi çekmyen bişeye direk başlayıp uğraşamıyorum ama resim ilgimi çekiyo seviyorum onla uğraşıp devam edebiliyorum
- +1 yıl
Resimle uğraş o zaman
Soran+1 yılTamam bişey demiyorum. Teşekkürler
Az insan, çok huzur, bence öyle devam et
011 Yorumla
Soran+1 yılÖyle değil artık bunu desende hayatında mutlaka en az iki üç kişi vardır
Soran+1 yılBende insan yok
Soran+1 yılAnkara güzel şehir
Soran+1 yılGüzel şehir seviyorum ben
Soran+1 yılDemekki sana da ankarayı sevdirecek insan yok
Soran+1 yılTamam shadow86
Boşver senden bir cacık olmaz belli
01 Yorumla
Soran+1 yılSenden de
bu konu da bende alternatif fikirler arıyorum.
00 YorumlaBende ankaradayım gelde takılalım :))
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılankaranın neresindesin?
04 Yorumla
Soran+1 yılEtlik
Cevap sahibi+1 yılöğrenci misin?
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılnerde ne okuyorsun peki?
+1 yılbenimle tanışabilirsin mesela :)
00 Yorumla
+1 yılKonus benlen
00 Yorumlasürekli fotoğraf çek
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 472 cevap paylaştı. Ankara demişler :D
00 Yorumla
+1 yılbana takılabilirsin
00 Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar