Kadın erkekten daha mı değerli, kadın erkeğin hakemi mi?
Değilse hemcinslerim neden bu kadar ezik? En çapkını da köpek gibi oluyor kadın karşısında.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadın erkekten daha mı değerli, kadın erkeğin hakemi mi?
Değilse hemcinslerim neden bu kadar ezik? En çapkını da köpek gibi oluyor kadın karşısında.
Kadınlar erkekler için ödüldür. O yüzden köpek olutoruz. Bunda bi sakınca y da yanlış yok. Köpek olmazsan babayı alırsın, otzbir çeke çeke elin nasır olur
1. Testere mi mk :D
2. Herkes sen mi 7-24 otzbir çeker
3. )()((((
Cevap
2Cevap
Sosyal medyada erkekler aslan kesilir de reelde iş farklı yürüyor.
harbiden hemcinslerim böyle, herşeyi kadına göre değerlendirmeleri bile ezikliklerini gösteriyor. kendi hiç değerleri yok sanki.
Her oyunun bir kuralları var ve iki taraf da bu kurala göre oynuyorlar.
tek bir taraf oynuyor gibi geldi ve zorundaymış gibi oynuyor sanki.
Belki de kurallar farklıdır
kuralları koyanda senin gibi insan ama
O zaman insanlar hiç kural koymasınlar
Kadın elmastır. Erkek ise kömürdür. Birisi ısıtır diğeri ise onu parlatır kalbiyle.
benzetme yapıcaksak, elmas parlatmıyor, elmas kendini düşünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?