Daha önce üniversite arkadaşımdı bu kız benim yakın arkadaştım 🥺sonra bana bir daha konuşmayalım yazdı neden dedim görüldü attı, ben de numarasını sildim rahatsız etmek istemedim aradan zaman geçti ağlayarak arayıp özür diledi affettim ama hep kırgınlık oldu hem kendi dertlerini anlattı arkadaşı olarak tabii dinleyeceğim ama bir süre sonra ciddi anlamada beni etkiledi uzaklaştım numaranı sildim tekrar aramadım şimdi ise konuşmak istiyor ben de istemiyorum nasıl onu kırmadan söyleyeceğim gerçekten vicdanen onu üzmek kırmak istemiyorum ama gerçekten o lafı dedikten sonra uzaklaştım ondan ve bazı sebeplerden var evi de yemek yedim o kadar bunları unutmam 🥺
Bu durum beni bencil yapar mı lütfen okur musunuz🥺🥺?
Bu bencillikse bir kerede sen bencil ol. Kız seni sevdiğinden değil ilk başta şutlamış sonra ağlama duvarına ihtiyacı olunca aklına sen gelmişsin o seni zerre düşündü mü? Sen sana bunu yapanı düşünüp hala bencillik mi diyosun, gereksiz iyisin bu kadar iyi olma
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Teşekkür ederim çok tatlısın ✨️🎀💞bir an yanlış mı düşünüyorum yapıyorum diye çok üzüldüm şimdi daha iyi hissettim.
Bende hep kırıldım incindim o kadar çok dikkat ettim ki ediyorum ki kırılmasın üzülmesin diye insanlar ama o kadar çok kırıldım ki kırılıyorum ki haddi hesabı yok.
Arkadaş kullanmıyorum arkadaşa ihtiyacım yok hayat arkadaşı yeterli olur her şey dost sırdaş yoldaş aşkım olsun tek arkadaşım 😅
Evet başkası seni düşünmez canları cehenneme hepsinin 😅
Yok kız ne bencili ilk o başlatmış soğutmuş kendisinden. Kendini düşün biraz boş ver. Bencil olacaksan da bencil ol. Benim de vardi öyle toksik arkadasliklarim çat çat sildim kafam rahat şimdi
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Ayyy çok tatlısın , içim rahat etti gerçekten teşekkür ederim çok ağlamıştım üzdüm mü onu bencil miyim diye , onlardan uzaklaştıkça gerçekten daha da rahat huzurlu hissediyor insan belki de🕊✨️🌻🎀
Hislerin konusunda dürüst olmalısın ama kısa olsun. Sınırlarını net bir şekilde belirtmelisin yoksa yine devam edecek.
1
5 Yorumla
Soran
1 yıl
Ama söyledim ben ona daha önce yazdığında da dedim ki , artık yalnızım kimsem yok çoğu arkadaşımı hayatımdan çıkardım sana özel değil kendime zaman ayırmak istiyorum o yüzden çoğu şeyden uzaklaştım kimseyi istemiyorum dedim , daha ne yapabilirim gerçekten bilmiyorum 🥺 onu üzmemek için yazdım sonra benim gibi oldun yazdı ben o mesajı yazdıktan sonra ben de yanıt vermedim , şu an da hala niye arayıp mesaj attığımı sorguluyor bana da yazık 🥺saatlerdir kendi mi sorguladım yanlış mı yapıyorum diye
Bence açık açık söyle. Seninle konuşmak bana iyi gelmiyor diyip konuşmayı kesebilirsin
1
14 Yorumla
Soran
1 yıl
Yazdım ona benzer bir şey iki hafta önce falan yazdım ben artık yalnızım kimseyle konuşmak istemiyorum kendi hayatıma odaklanacağım dedim anlamamış sanırım 🥺
Cevap sahibi
1 yıl
Tekrar yaz o zaman. Kullandırma kendini kanka
Soran
1 yıl
Kanka böyle bencil ve nankör olur muyum peki🥺
Cevap sahibi
1 yıl
Olmazsın bırak ol. Ne geldiyse başımıza o kırılmasın bu üzülmesin demekten geldi. Bırak bencil ol ne olacak sen mutlu ol
Soran
1 yıl
Öyle gerçekten zararı bize oluyor maalesef 🥺 Daha iyi hissettim teşekkür ederim kanka iyi ki varsın ✨️✨️✨️
Cevap sahibi
1 yıl
Sen de iyi ki varsınn kuzumm kendini düşün biraz da sen zaten onu uyarmışsin sadece derdini anlatmak için seni kullanıyor boş ver. Kızı bana yönlendirsene😂😂😂 hımm diye kizayim ben ona bi
Soran
1 yıl
İşte bir an kendi mi kötü hissettim, ama gerçekten konuşmak istesem arayıp yazardım onu kırmadan uzaklaşmak istedim anlamadı 🥺 , Hahahahahahaaa of çok iyiiii ayy güldüm 😂😂😂hıiiiiğ kızıyorum bakk😂😂🎀🎀
Cevap sahibi
1 yıl
Hhahahahahah çok iyi kızıyordum sana demi hahahahahshjsjwkwkwiwiwi 😂😂😂 salla kanka kızı bana yönlendir jsjskkdd
Soran
1 yıl
Tabiii öyle kanka off ahahaha iyiydi gerçekten 😂😂😂yönlendireyim hemenn ahahahah🥳🥳😁😁
Cevap sahibi
1 yıl
Bekliyorum hahahahahah Bana bahsetmiştin sen bu kızdan sanki
Soran
1 yıl
Yok o değil galiba o sana benzeyen dediğim tatlı komik vardı ya kanka espri yapiyor dediğim o 😂