Bu durum beni bencil yapar mı lütfen okur musunuz🥺🥺?

Daha önce üniversite arkadaşımdı bu kız benim yakın arkadaştım 🥺sonra bana bir daha konuşmayalım yazdı neden dedim görüldü attı, ben de numarasını sildim rahatsız etmek istemedim aradan zaman geçti ağlayarak arayıp özür diledi affettim ama hep kırgınlık oldu hem kendi dertlerini anlattı arkadaşı olarak tabii dinleyeceğim ama bir süre sonra ciddi anlamada beni etkiledi uzaklaştım numaranı sildim tekrar aramadım şimdi ise konuşmak istiyor ben de istemiyorum nasıl onu kırmadan söyleyeceğim gerçekten vicdanen onu üzmek kırmak istemiyorum ama gerçekten o lafı dedikten sonra uzaklaştım ondan ve bazı sebeplerden var evi de yemek yedim o kadar bunları unutmam 🥺
Bu durum beni bencil yapar mı lütfen okur musunuz🥺🥺?
Bu durum beni bencil yapar mı lütfen okur musunuz🥺🥺?
Cevapla