Bence böyle düşünme bu saatten sonrada kimseyi kınama çünkü cidden Allah başına veriyor ama sen tövbe et hayırlı bi evlat iste hemen kötü düşünme ne olacağını bilenezsin umarım önüne iyi insanlar çıkar çok mutlu olursun kardeşim sen yeterki iyiye yor o yönde niyet et
@adenalan67 umarım abla elini yordun bizim için sağol Allah razı olsun evlimisin bilmiyorum değilsen allahimda seni iyi insanlarla karşılaştırır umarım
Bu aden aslında bi şarkı sözünde geçiyo bende ordan esinlendim. Belki bi gün nasip olursa kızıma koyarım diye ama o zamanda baya önceydi yani sonra öyle kaldi bu güne geldi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kızım olsun isterdim evet
Istiyorum Allah nasip ederse insallah
Hakettigimi dusunmuyorum hayır
Halletmekden kastın ne
niye knk 🥹🥹🥹
Haketmek yazdım klavye düzeltmiş
@adenalan67 kötü şeyler yaşadım çokta kinadim kinadigim başıma gelir daha da kötü şeyler yasatirim sebepli iyi birisi de değilim onun için hakkım yok
Bence böyle düşünme bu saatten sonrada kimseyi kınama çünkü cidden Allah başına veriyor ama sen tövbe et hayırlı bi evlat iste hemen kötü düşünme ne olacağını bilenezsin umarım önüne iyi insanlar çıkar çok mutlu olursun kardeşim sen yeterki iyiye yor o yönde niyet et
@adenalan67 umarım abla elini yordun bizim için sağol Allah razı olsun evlimisin bilmiyorum değilsen allahimda seni iyi insanlarla karşılaştırır umarım
Abla mi 😔 bende evli değilim bekarım inşallah hepimiz için iyisi güzeli olur
@adenalan67 yaklaşımından dolayı direk abla sanmisim seni kusura bakma 🤣🤣
@Paspalcigo saol ablam ya kendimi yaşlı hissettim sen benden büyksündür ama bende hep bi anne abla iç güdüsü var
@adenalan67 yaşın kaç 🤣
20
@adenalan67 buyukmusum harbiden 29 yazınca rnskwkkakskwwj
Profilde
O öyle gelişti
Sen kaç yaşındasın
@adenalan67 22
Buyukmusum harbiden yazınca bende seni 30 falan sandim neyse artik ablalık görevimi abilik aldı 😔
@adenalan67 30 a amca dermissin jfwjjajwjwjwiww abide kaldık hehehehehehe
Ben 60 yasindaki teyzelere bile abla diyorum aslında 😂
@adenalan67 abi falan bahanesi işin o zaman
30 yasindaki kuzenime abi diyorum mesela 40 yasinda adama da abi derim ben genel olarak abi abla kullanıyorum
@adenalan67 tamam sen abi demeden ben abla derim
Ya bunun bende bi kötü anısı var bu yüzden istemsiz abi abla diyesim geliyo
Sen abla de tabi ben yaslandim artık
@adenalan67 ben adense ismin Aden diyim bu abla abinin sonu yok
Aden değilim adım onunda bi anısı var evet ya bitmicek bu e görüşüz o zaman ablam belki başka soruda denk geliriz
@adenalan67 bitmiyo sende anılar
Bu aden aslında bi şarkı sözünde geçiyo bende ordan esinlendim. Belki bi gün nasip olursa kızıma koyarım diye ama o zamanda baya önceydi yani sonra öyle kaldi bu güne geldi
Takip attım kabul etsene
Geri dön pardin
Ettimmm
istemem