İyi biri miyim orasına ben karar vermem ama bir şeyi iyi yaptigim kesin oda hayvanlarla ilgilenmek Allahın yaratdığı kullara bakmak hepimizin sorumluluğu kapı önünde biraz mama ve su barindirsak ve kesici aletleri atarken onları dikkatle sarsak ve boylelikle hic bir sokak hayvanı yaralanmaz 7 kedi 2 köpek 2 kaplumbağa 1 kirpi 1 tavsan bakan ben soyluyorum bahcedede hayvan baka bilirsiniz unutmayın :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Günaydın herkese hak ettiği gibi davran yeterli
geçen gün yerdeki bi çöpü alıp çöp kutusuna attım en az bi 2-3 yıl götürür bu beni
Oha cisıs krayzz 😳
hayır cisis değilim ben heyecanlanma b iliyorum çok iyiyim ama o derece değil
B iliyorum derken arada nefes mi aldın?
yok kivili oraletimden bi yudum aldım
İkram de etmiyorsun hiç…
benim vermem
Pekiğ
al hadi bi pipet al gel
Yess be 🎊
bi kere yüp yap bırak abartma
Damam bi fırt çekcem
🥤
https://images.app.goo.gl/sk9aanhwpFZsgAiF7
hay maşallah susamış
Günde 5 litre su içiyorum ben normal
evi barkı batırır bu yarısını komşuda iç gel bari
🥹
İyilik insanın içinde kalpte kötü niyet varsa ne yaparsa yapsın o kişi boş.
İnsanlarla anlaşabiliyorsan yanlarındaysan iyi biri olman zor.
İyi biri miyim orasına ben karar vermem ama bir şeyi iyi yaptigim kesin oda hayvanlarla ilgilenmek Allahın yaratdığı kullara bakmak hepimizin sorumluluğu kapı önünde biraz mama ve su barindirsak ve kesici aletleri atarken onları dikkatle sarsak ve boylelikle hic bir sokak hayvanı yaralanmaz 7 kedi 2 köpek 2 kaplumbağa 1 kirpi 1 tavsan bakan ben soyluyorum bahcedede hayvan baka bilirsiniz unutmayın :)
burcun yaysa iyisindir zaten. sadece çok bağırıp çıgırma yeter.
Burcumu nereden biliyorsun 🙄
Ben bilirim.
Moderatör olmuşsun sen bize ogretmen lazım artık bu şeyleri 😂 😂
Önemli olan iyi insan olabilmek sanırım. Becerirsem öğreticem dur hele
Kötü insan mısın 😂
Günaydın iyi biri olmak için çabalama. Bu doğuştan gelen bir şeydir.
Bu tamamen insanın kendi içinde olmalı bence de
Kalp önemli tabi ama. Kötülük yapmayarak bile iyi olmaya çalışılabilir
İyi birisi olmaya gerek yok vicdanlı olmak iyiliğe dönüşür.
Kötülük gördüğün halde presiblerine bağlı kalabiliyorsan iyi insansındır
Sen iyisin zaten befo 🫶
Sensin o!
Hehe:)
Kötü biri olduğunu düşünmüyorum.
Teşekkür ederim Görkem. Deniyorum:)
Rica ederim Berfin :)
Bu içten gelicek bişey sonradan elde edemezsin
🫶🏻 teşekkür ederim
💗💗
İnsanlardan uzaklaşmalı
iyi birini ortdoğuda züküyorlar
Ofise gelip yatmak 😁
İyilik içten gelen birşeydir.
İnsanlardan uzak dur yeter
Sadaka ver insanlara yardım et
Sadece insan olmayı başarmak yeter
İyilik karakterdendir
İslam ı anla ve yaşa
Sev.
İçinde olmalı