Nisanlimin , ablasi gŏnlumu caldi ne yapacagim?

Arkadaslar 1 yilik nisanliyim , oncesinde de 2 senelik arkadasligimiz var, tabi nisanlaninca daha sık birlikte olmaya basladik , nereye gitsek bizimle ablasida geliyor , nisanlimdan 7 yas benden de 4 yas buyuk , neyse durum baska boyut almaya basladi , nisanlim mesafeli dururken ablasi daha yakin olmaya basladi , mesela ufak bir ornek , hasta oldugumda nisanlim , ornek oksuruk, isye soguk sulari icersen hasta olursun der, ablasi ah canim oksuruk mu oldun sicak birseyler ic der, bir yerden gec geldigimde nisamlim nerde kaldin der, ablasi bir sorun mu cikti der, ondan sonra dusundum nisanlim bana xeger vermiyor hep suclu hatali gozuyle bakiyor, ablasi ilgi gosteriyor , ve bir gun bakislarimizla hic bir sey konusmadan ablasi ile el ele tutusurken bulduk kendimizi 6 aydir da durum boyle, nisanlima nisani atiyorum diyecegim daha soyleyemedim. ablasida diyemedi?
Nisanlimin , ablasi gŏnlumu caldi ne yapacagim?
Cevapla