Hayatım aşk hayatımın anlamı aşk anlamlaştıranım sevinçlerim mutluluklarım huzurum aşk aşk aşk 😅
Ben evin oralardayim ya da parkta çağırıyorlar sağa sola gitmedim gitmiyorum geçen adalara çağırdı ablalar gidelim birlikte diye yok dedim aşkımla giderim ben dedim 😅
Kardeşlerim gençlerim ile mutluyum 😅profile videolar koydum günlük hayatımdan
Ya da uzaktan severim ve uzaktan sevmek güzel eskiden hep uzaktan sevdim evlenecek imkan yok diye hepte mutlu oldum en güzel günlerimdi o günler kendi kendime sevmek
Yav senin huyunda farklıymış haa🙃 ben de, beni sevmeyenlere aşık oldum, acı çektim hep ama sonuncuyu bilmiyorum. Bakalım bu sefer aşık olacağım adam, bana aşık olacakmı? ya, aşkı bırak, en ufak sevsin benim için gelsin desin ki; " ben senin için geldim seni seviyorum" desin var ya, kölesi olurum o derece ahh ahh efkarlandım yine😂
Toparlandık 😅eve geçtim şimdi bir de evde çay koydum 😅
Bilmem ben içimden geldiği gibi 😅
Şimdi bana bakmayan göz teması kurmayan birini sevemem rahatsız etmekten korkarım korkutmaktan korkarım onu
Daha önce kendi kendime sevdiğim de bana bakıyordu hatta kaç kere yanıma geldi 😅 konuştu bende 😅ben dilek fenerii atmıştım havai fişek atmıştım yollara yazılar yazmıştım yürüdüğü yolları ezbere bilirdim şarkı söylerdim arkasından serenat yapardım 😅onu beklerdim köşe başında o gelene kadar bana bakardı bende ona izin günü 8 saat beklediğimi onu izlediğimi bilirim 😅
Yavaş yavaş açılırdim mesela çalıştığı yere gidip çay içmiştim 😅
Beni üzenler genelde hayatıma girmek isteyenler girenler oldu 😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Merhaba,
Genelde ailem kutlar, aşkım ile kutlamak istiyorum tüm günleri! 😅
Offf sende🤦♀️ az kaldı dur bakalım, sana bi aşk bulacaz yavrucum😂
Ben kendim bulmak istiyorum 😅Bulunanı istemiyorum 😅
Bende bulmak istiyorum ama bakalım şimdi ki erkekler çok nazlı ya😒
Naz yapmayi severim 😅 trip atmayı severim 😅ne olcak sanki 😅nazlaşalım aşkım ile djdjd
Ya öyle değil reddediyorlar sonra da ilgi gösteriyorlar sonra umutlanıyoruz bee sonra da yıldız tilbe çay oof off anlayacağın😂😔😔😔
Hımm o zaman başka 😅
Canları cehenneme onların da 😅
Ben kadınlardan korkuyorum valla 😅
Her şey beklenir sjdj
Ahh ahh bu gidişle nasıl bulacaz aşkı bilmiyom gayri😂
Bende bilmiyorum valla 😅ben annemi bekliyorum 😅 görücü daha sağlam olur belki 😅annem gelsin diyeceğim anne sen bak iyi bir aile kızına 😅
Ya öylede mutlu olamazsın ki seveceksin falan kendin bulsana çevrende yokmu😂
Çevremde sadece abi diyenler var hiç arkadaşım yok Ne erkek ne kız hep abi diyenler var 😅 nasıl olacak
Aynı işte banada abla ya da kardeşim🤦♀️🤦♀️🤦♀️😂
Bende abla derim genelde ablalar teyzeler çok etrafımda 😅 herkes gelir masama 😅 küçükler genelde en büyüğü 18 😅
Ben biri vardı burada 😅Silivri yakınında rahatsız oldum ondan 😅seni o sanmıştım eskiden soruma geldiğin de 😅
Silivriye geldin mi hiç en büyük cezaevi burada abovvv😂😂😂
Hiç gelmedim davet aldım ama korktum kadından 😅hoşuma gitmedi 😅
Silivri'de karşıda çok arkadaşım kardeşim var 😅
Ama ben gezmem tozmam aşkımla gezmek istiyorum henüz İstanbul'u gezmedim 😅doğma büyüme İstanbul çocuğuyum ama aşkımla öğrenmek istiyorum
Haydaaa seninde başınamı vurdu aşksızlık🤦♀️😁 bende aşkımla gezmek istiyorum ama normalde de geziyorum aşkım olunca onlada gezerim gez toz öyle karamsara bağlama kendini dostum😂
Hayatım aşk hayatımın anlamı aşk anlamlaştıranım sevinçlerim mutluluklarım huzurum aşk aşk aşk 😅
Ben evin oralardayim ya da parkta çağırıyorlar sağa sola gitmedim gitmiyorum geçen adalara çağırdı ablalar gidelim birlikte diye yok dedim aşkımla giderim ben dedim 😅
Kardeşlerim gençlerim ile mutluyum 😅profile videolar koydum günlük hayatımdan
Sen var ya birisine aşık olursan ve o kişi sana pas vermezse Allah korusun hayattan umudu kesersin amann dikkat et bari😁😁
Ben beni seveni severim 😅
Ya da uzaktan severim ve uzaktan sevmek güzel eskiden hep uzaktan sevdim evlenecek imkan yok diye hepte mutlu oldum en güzel günlerimdi o günler kendi kendime sevmek
Ki ben bana bakmayani sevmem 😅
Bana bakana bakarım 😅
Yav senin huyunda farklıymış haa🙃 ben de, beni sevmeyenlere aşık oldum, acı çektim hep ama sonuncuyu bilmiyorum.
Bakalım bu sefer aşık olacağım adam, bana aşık olacakmı? ya, aşkı bırak, en ufak sevsin benim için gelsin desin ki; " ben senin için geldim seni seviyorum" desin var ya, kölesi olurum o derece ahh ahh efkarlandım yine😂
Senin yüzünden gece gece kıvılcık ali dinliyorum aklıma aşkı vetiriyorsun hep🤦♀️
Toparlandık 😅eve geçtim şimdi bir de evde çay koydum 😅
Bilmem ben içimden geldiği gibi 😅
Şimdi bana bakmayan göz teması kurmayan birini sevemem rahatsız etmekten korkarım korkutmaktan korkarım onu
Daha önce kendi kendime sevdiğim de bana bakıyordu hatta kaç kere yanıma geldi 😅 konuştu bende 😅ben dilek fenerii atmıştım havai fişek atmıştım yollara yazılar yazmıştım yürüdüğü yolları ezbere bilirdim şarkı söylerdim arkasından serenat yapardım 😅onu beklerdim köşe başında o gelene kadar bana bakardı bende ona izin günü 8 saat beklediğimi onu izlediğimi bilirim 😅
Yavaş yavaş açılırdim mesela çalıştığı yere gidip çay içmiştim 😅
Beni üzenler genelde hayatıma girmek isteyenler girenler oldu 😅
Kendi kendime hep mutlu oldum 😅
Keyifli dinlemeler 😅bende kral FM açacağım 😅
Afiyet olsun keyifli dinlemeler sanada. Ben artık uyuyacağım of be anasını satayım bir gün buluruz aşkı umarım🤷♀️😂
Teşekkür ederim sağol 😅biz senle özelde konuştuk mu hiç acaba 😅
Uyu uyu iyi geceler dilerim Allah rahatlık versin 😅
Hani özelde konuştu isek yakın zamanda 😅
Sıkıntı 😅Silivri der demez korkuttmuştun beni 😅
Konuşmadık yaz istersen tanıdıkmıyız yoksa yahu😂
He iyi sevindim o zaman 😅 çünkü onu hiç sevmedim 😅irrite oldum sndjd
Sen katılabilirsin😊
Hahah bunu çok isterdim tatlım😘
Şş bis yere hayal kurmayalım
Adi M ile baslayan kisi gelse iyi olurdu
Var, eski bir arkadaş.
Tayyip
Çok iyi😂
Bence de eğlenceli olurdu shsh
Exim
Seni çok merak ettim