Sizce siz olsaniz ne yapardiniz?

ablamla İstanbul da konsere gidicem, sonrasında bara gidicez. Annem ve babam, ablam ile küs. Ailem diyor ki içmeyeceksin verirse seni sarhoş edip bir seyler yaptırmaya kalkacak. Diyorum ablam böyle bir sey yapmaz, ablam bana gercekten değer veriyor. Benim rızam olmadan bana hiçbir şey yaptırmaz buna çok önem veriyor. Yapacak diyip duruyorlar. Annem dedi Kuran a el bastiracakmis bana icmeyecegim diye, güvenmiyormus ona. Bizim yanimizda ic orada icme diyor. Ablama diyorum bu ne ya, beni iyice seytan ilan ettiler, saçmalık diyor. Ne yapayım ya çok moralim bozuk yardim edin ne yapaiyim
Sizce siz olsaniz ne yapardiniz?
Cevapla