Hayatta sıkışıp kaldığınız durumlar oldu mu?

Hayata sıkışıp kalmış gibiyim. şuanda bekarım, yaşım da olgun artık evlenip gideyim diyorum fakat yapacağım evlilik beni içinde olduğum topluma iyice zincirliyecek gibi görünüyor.. hiçbir şeye hevesim yok anlayacağınız tukendiğim için ne bekarlık mutlu ediyor nede evlenirsem mutlu olacağımın garantisi var.. hadi evlendim diyelim çocuk doğurup bakacak istekte değilim, bekar kalıp toplumun psikolojik baskısına da artık tahammülüm kalmadı.. kendimle çelişiyorum sizce benmi abartıyorum?
Hayatta sıkışıp kaldığınız durumlar oldu mu?
Cevapla