Yanlış bir durumun içindeymiş gibi hissediyor musunuz?

Merhaba ben 28 yaşında bir bankada veri analisti olarak çalışan bir kadınım halen ailemle yaşamaktayım. 6 aylık bir ilişkim var daha önce de 1 senelik bir ilişkim olmuştu. Önceki ilişkimde ailem karşı gelmişti siyasi bakış ayrılıkları vs zorluk yaşarız diye belli bir direnmenin sonunda ayrıldık. 3 yıl sonra yani bu yıl hayatıma şimdi ki erkek arkadaşım girdi 30 yaşında okumamış etmemiş ancak ççalıştığı alanda usta olmuş. Bazı konularda hala geri olabilir ancak gelişime açık bir insan. Evlilik teklifi ile geldi bende bu karara varmadan aileme danışacağımı söyledim ancak danışma ki ne danışma evde kavga gürültü kıyamet resmen. Denk değilmişiz. Yarın aynı evde zorlanırmışız. Ben körmüşüm falanda filan işte. Denklik madden o benden daha güçlü ben babam olmadan bir hiçim. Eğtim ve sosyallikte denkliğimiz yok ancak zamanla olacak şeyler olarak düşünüyorum. Hayatında cafede sayılı kez oturmuş belki ancak benim yanımda onlara da alışıyor. Giyim kuşam onun için önemsizmiş mesela ama ben özeniyorum diye o da özenmeye başladı ben bunların hiç birini problem olarak görmüyorum karşımda bana saygılı anlayışlı sevgi dolu bir eş ve iyi bir baba adayı görüyorum sadece. Ancak bu durumlar ailemin tutumu sanırım ister istemez bana da yansıdı ona da yansıtıyorum sizce ne yapmalıyım ben mi yanlış yoldayım gerçekten

Yanlış bir durumun içindeymiş gibi hissediyor musunuz?
Cevapla