Para Karşılığı Çocuk Doğan Kadın Türkiye de Var mıdır?

Çocuğu doğup elime verecek ve çekip gidecek. bir daha istese de ulaşamayacak şekilde ayarlama yapma gibi bir düşüncem vardı. yani beni de çocuğu da tanımayacak. bu şekilde iki çocuk düşünüyordum. anlayacağınız taşıyıcı annelik dedikleri şey. gürcistan ve kıbrıs gibi ülkelerde bu yasal. çocuğum olsun istiyorum ama evlenip kadın kahrı çekmekte istemiyorum. kadınların bu şansı var. evlenip çocuk yapıp boşanıyorlar. hem kafadan velayet onlara geçiyor hem de nafaka alıyorlar. Türkiye de kadın olmak varmış cidden.

sekse ulaşımın zor olduğu ülkemiz abazaları kadınlarımızı tepemize çıkarmış. çekilmeyecek bir sosyopat haline getirmişler.

son not: bu ülkede kadın kahrı çekeceğime otuzbir çekerim daha iyi

Para Karşılığı Çocuk Doğan Kadın Türkiye de Var mıdır?
Cevapla