Çocuğu doğup elime verecek ve çekip gidecek. bir daha istese de ulaşamayacak şekilde ayarlama yapma gibi bir düşüncem vardı. yani beni de çocuğu da tanımayacak. bu şekilde iki çocuk düşünüyordum. anlayacağınız taşıyıcı annelik dedikleri şey. gürcistan ve kıbrıs gibi ülkelerde bu yasal. çocuğum olsun istiyorum ama evlenip kadın kahrı çekmekte istemiyorum. kadınların bu şansı var. evlenip çocuk yapıp boşanıyorlar. hem kafadan velayet onlara geçiyor hem de nafaka alıyorlar. Türkiye de kadın olmak varmış cidden.
sekse ulaşımın zor olduğu ülkemiz abazaları kadınlarımızı tepemize çıkarmış. çekilmeyecek bir sosyopat haline getirmişler.
son not: bu ülkede kadın kahrı çekeceğime otuzbir çekerim daha iyi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer