Arkadaşlar aile isteğiyle biriyle nişanlandım. Sevmiyorum pişman da oldum. Fakat nişanlımı kuzenimle samimi görünce aşırı sinir ol?

Oldum. Kuzenim nişanlımla çok yakın davranıyor. Mesaj atıyor. Takip ediyor. Sohbet ederken sürekli temas halinde. Elini falan tutmaya çalışıyor. Bunlara çok sinir oluyorum. Onu kıskanıyor muyum? Sevmeyen insan nasıl kıskanır? Yoksa sadece kuzenime mi sinir oluyorum? Ne yapmalıyım sizce?

Arkadaşlar aile isteğiyle biriyle nişanlandım. Sevmiyorum pişman da oldum. Fakat nişanlımı kuzenimle samimi görünce aşırı sinir ol?
Cevapla