Bugün annemle böyle bir muhabbet geçti aramızda. Instagram hesabı açıp kızlık soyadını kullanacağını söyledi. Babam henüz duymadı ama benim hoşuma gitmedi açıkçası
Eşiniz sosyal medyada sadece kızlık soyadını kullansa nasıl karşılarsınız?
Sevdiğimiz erkeğin soyadının bizim adımızla yakışıp yakışmadığını merak eden kadınlarız biz. Bir an önce evlenip o soyadını almak isteyen. Birden bire neden tek bir soyada takılıyorum ki. Çift kullanırım. Kendi soyadımın yanında onunki de yazar.
Hem erkeğim beni sahiplensin diyorsunuz hemde erkeğin sahiplenme silahlarını elinden alıyorsunuz. Belki kadınlar için böyle şeyler çok basit ve sıradan ama erkekler açısından müthiş onur kırıcı.
Sonra eşim benden soğudu diye başlık açıyorsunuz buralarda.
Ben sorun etmem hatta daha güzeldir.. imkanım olursa ben eşimin soy adını almak isterdim.. hanımcı olduğum için
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Ben açıkçası sevmediğim birinin soyadını taşımak istemem bir sevgi bağı olmadan sadece mantıken evlilikse tabi bu. Sevdiğim adamın her zerresine kadar her şeyini taşımak isterim annenizin kendi kararı 🤷🏻♀️
Evet 🤣 kendine özgü ve özel bir alanı olduğu içinde kimi isterse onu kabul edecek onunda rahatlığı ile bu tercihi yapar. Tabi babanda tepki gösterebilir o ayrı